Kisiklott az ÖBB egyik KISS-e a velimi tesztpályán
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
A 4736 103 pályaszámú, hatrészes emeletes próbafutás közben lépett ki két kocsival a sínekről.
A szlovákiai Mobility & Innovation Production által kifejlesztett jármű mérföldkőnek számít a környezetbarát szállítmányozásban, az üzemanyagcellás járművek töltési ideje ugyanis a megfelelő infrastruktúra esetén töredéke a jelenlegi akkumulátoros hajtásláncú járművekének.
Az ország legnehezebb, nem vasércet szállító tehervonatain, valós körülmények között próbázzák az automata digitális kapcsolókészüléket (DAC).
A holland nemzeti vasút egy CAF-motorvonattal végzett próbákat.
Egy akkupakkal ellátott dízel-villamos intercity-motorvonattal végeztek teszteket az Egyesült Királyságban. Az eredmények bíztatóak: 35–50 százalékkal kevesebb üzemanyag fogyott.
A cél: a balesetmegelőzést és a vezető nélküli működést segítő rendszer kifejlesztése kis sebességnél.
Az SNCF Voyageurs bemutatta a CAF-tól rendelt, Oxygène elnevezésű, Z26700 sorozatú intercity-motorvonatok első példányát.
Május 17-étől 21-éig a fővárosban lehet díjmentesen kipróbálni a gyártó tavaly megújult MultiClass buszcsaládjának legkisebb tagját, az S510LE-t.
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
A kezdeményezés részeként a Deutsche Bahn (DB), a Siemens Mobility, a Bosch és további partnerek a vonatok teljesen automatizált működését tesztelik Németországban.
A szállítmányozási és logisztikai társaság Magyarországon elsőként tesztel hidrogén-meghajtású teherautót fuvarfeladatok végrehajtására. Társak a feladatban: egy Hyundai XCIENT típusú kamion és a Linde Gáz Magyarország Zrt.
Az Alstom TGV M szerelvénye néhány hónapig köröz a velimi tesztpályán.
A futópróbákon felül a tankolási folyamatot is alapos vizsgálatnak teszik ki.
Az Alstom Talent3-asának akkus-villamos üzemű prototípusát a következő hetek során Baden-Württemberg tartományban, majd Bajorországban is kipróbálhatják az utasok.
A LeoExpress Siriusa után az Rail Cargo Hungaria mozdonya a következő kínai gyártmányú jármű, amit a velimi próbapályán tesztelnek.