Magyar–kínai megállapodás a logisztikai kapcsolatok erősítéséről
Az aláírók között van az Acemil és az RCO is.
Az aláírók között van az Acemil és az RCO is.
Kétszáz éve, 1825. szeptember 27-én kezdte meg működését a világ első közforgalmú vasútja, a Stockton & Darlington Railway. De mi történt azóta? Nemzetközi és hazai kitekintés.
A China Railway Express (CRE) tehervonatának mindössze tizenöt nap kellett, hogy Csengtuból Isztambulba eljusson.
Digitális automata kapcsolókészülékkel látják el Nanningban a villamos mozdonyokat, meggyorsítva ezzel a teherszállítási műveleteket, javítva a hatékonyságot az ország középső része és a déli kikötők között.
A georgiai főváros száztizenegy metrókocsit vesz a CRRC-től.
A magyar intermodális árufuvarozás történetének egyik jelentős technológiai beruházásával új korszak kezdődik a magyar konténerlogisztikában, új szintre emelve a vasúti, közúti és vízi logisztikai műveletek hatékonyságát.
Július elsejétől számos személy- és menetrend szerint közlekedő tehervonattal bővül a CR szolgáltatásainak listája.
Az életnagyságú tesztjármű hét másodperc alatt érte el az elképesztő sebességet egy új, egykilométeres tesztpályán. A cél a nyolcszázas tempó.
A délkelet-afrikai ország vasúttársasága, a CFM a CRRC Ziyangtól rendelt vontatókat.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
A vonali villany-hibrid mozdony Sajóbábony és Miskolc között elvégzett, zéró helyi kibocsátású tesztje vasúttörténeti jelentőségű.
A cég kínai leányvállalata, a Vossloh Fastening Systems China Co. Ltd. szállítja a sínleerősítő rendszereket a két dél-kínai nagyváros, Jülin és Cenhszi közötti nagy sebességű vasútvonalhoz.
A vámháború eszkalálódásával az egyes ágazatokban működő vállalatok igyekeznek alkalmazkodni a húzd meg, ereszd meg változásokhoz: egyesek lehetőséget látnak bennük, mások a negatív hatásokra készülnek.
A CRRC Changchun Railway Vehicles által épített intercity-szerelvény számos digitális technológiát ötvöz.
Az autóipar komoly átalakulás előtt áll, amelyet az elektromobilitás térnyerése, az Európai Unió szigorú szabályozása és a munkaerőhiány is alakít.