A Knorr-Bremsének adja el észak-amerikai biztosítóberendezési ágazatát az Alstom
A vállalat adósságterhének és a negatív cash-flow pozíciójának enyhítése miatt kerül sor a lépésre. Az üzlet értéke körülbelül 674,1 millió dollár.
A vállalat adósságterhének és a negatív cash-flow pozíciójának enyhítése miatt kerül sor a lépésre. Az üzlet értéke körülbelül 674,1 millió dollár.
A Knorr-Bremse új generációs platformja – amellett, hogy új funkciókat kínál – képes megfelelni a modern tehervagonokkal kapcsolatos elvárásoknak.
A korszerű eszközöket a milánói metró új Hitachi Rail-szerelvényeibe építik be.
Az „Internet of Things” (IoT), vagyis a felhőn keresztül összekapcsolt fizikai tárgyak hálózata mára az élet több területén is elterjedt és megbízhatóan működik. A vasútipar most áll a „vonatok internete”, az Internet of Trains elterjedése előtt, amellyel sokat nyerhet a kötöttpályás közlekedés: kiszámíthatóbb menetrendet, jobb tervezhetőséget és prediktív karbantartást.
A vasúti fékrendszereket fejlesztő és gyártó cég a HRKomm Award 2023 versenyen a HR Excellence fődíjat és három további nívós elismerést gyűjtött be, a CSR Hungary pedig három kategóriában is a vállalatnak ítélte a CSR Hungary Díj 2023 védjegyet.
Az október elején megkezdett tesztek a VTG Rail UK lízingcég és a Knorr-Bremse Rail Systems együttműködésében zajlanak.
Milyen feladatokat látnak el a vasúti járműveken működő fékvezérlők? Hogyan zajlik a funkciók definiálása, fejlesztése és tesztelése? A Knorr-Bremse Budapest mérnökei bemutatják, hogy a jármű típusától és a vevői igényektől függően hányféle különböző funkcióval lehet felvértezni egy vasúti fékvezérlőt.
A vállalat több projektjét is elismerésben részesítette a szakmai a zsűri a Greengage 2023 és az Év Gyára Projektverseny 2023 díjátadóján.
A vállalat Svédországban a Trafikverket CFL tehervonatain teszi hosszútávú tartampróbára az új technológiát.
Az új technológia a mozdonyvezetők munkáját teszi könnyebbé, segít kezelni a szakemberhiányt, és növeli a tehervonatok hatékonyságát, pontosságát, versenyképességét is.
A német fékrendszergyártó és a francia tech vállalat egyetértési nyilatkozatot írt alá az automatikus vonatüzemeltetési (ATO) megoldások mozdonyvontatású digitális tehervonatokon (DFT) történő alkalmazásának fejlesztéséről.
A globális felmelegedés és a klímaösszeomlás fenyegető problémája egyre nagyobb figyelmet fordít a környezetbarát közlekedési formákra.
A vállalat budapesti telephelyén legyártotta a digitális automata kapcsolószerkezet (DAC) első prototípusait. Az újgenerációs eszközök bevezetése jelentős hatékonyságjavulást hozhat a vasúti teherfuvarozásban Európa-szerte.
Tavaly szeptemberben adták át, idén pedig már több mint 20 ezer fékalkatrészt, azaz komponenst újítanak fel.
Különböző kontinensek kötöttpályás közlekedési érdekességeit mutatjuk be új sorozatunkban a Knorr-Bremse Budapest által gyártott és a világ messzi pontjain üzembe helyezett vasúti fékrendszereken keresztül.