Magyarország legnagyobb gyorsforgalmi útfelújítása kezdődik áprilisban
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
Tavaly december óra használhatják emelt, 130 kilométer/órás sebességgel az M15 autópálya négysávosra bővített szakaszát az autósok. A 14,5 kilométeres szakaszon az elmúlt hónapokban a befejező munkák zajlottak. A fejlesztéssel teljes hosszban megvalósult az autópályás összeköttetés Budapest és Pozsony között.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 16-ától december 22-éig.
Kétszer két sávossá bővült az autóút M1-es autópálya és a rajkai országhatár közötti, tizennégy és fél kilométeres szakasza.
A terveknek megfelelően halad az autóút M1-es autópálya és Rajka, országhatár közötti szakaszának építése.
A 2×1 sávos autópálya 2×2 sávossá szélesítéséhez szükséges engedélyezési tervre kiírt tendert az UNITEF’83 Műszaki tervező és Fejlesztő Zrt. nyerte.
Szerda hajnalban forgalomkorlátozások lesznek több gyorsforgalmi úton.