Magyarország legnagyobb gyorsforgalmi útfelújítása kezdődik áprilisban
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
Kulcsfontosságú közlekedési és logisztikai szerepet tölt be a jövőben az M35-ös autópályán megépült Józsai csomópont, ami többek között a Debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet megközelítését szolgálja.
Nyolcvannal át is lehet repülni a direkt ágakon! Már két hónapja. Most meg átadták.
A NIF Zrt. beruházásában megépül az M35-ös autópálya Debrecen–Nyíregyháza és a Nyíregyháza–Debrecen csomóponti ága Görbeházánál.
Az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz, a CEF2 hétmilliárd eurós keretösszegű közlekedésfejlesztési felhívására január közepéig nyújthatnak be pályázatokat a tagállamok.
A Debrecen-Józsa csomópont megépítése és a 354-es főút csomópontjának fejlesztése után, 2022 nyarától két helyszínen is megközelíthető lesz a Debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet.
Az M35-ös egy 18,7 kilométeres új szakasszal hosszabbodott. Megépült az M4-es román határig tartó szakaszának első üteme is.
A fizetős úthasználat díjai sem emelkednek. A debreceni közösségi közlekedés azonban az inflációt követve drágul.
De láthatnak képeket „töltésgereblyézéséről” is! Épül az M35-ös, két irányból, a NIF meg jól lefotóztatta.
A következő három év során számos helyen változik meg a cívisváros közlekedése csomópont-átszervezésekkel és egyirányúsítással.
Naná, hogy negyvenöt! Ám nem a mateklecke a lényeg: Debrecennél az M35-ös huszonnégy kilométere hatvankilencmilliárdból éri el az országhatárt.