Már tesztelik a CRRC első szénszálas metrószerelvényét
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
A Budapesti Közlekedési Központ a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó utasforgalmi igényekhez igazodó közlekedési rendet vezet be, a korábbi évekhez képest több járatot indítva.
A december 14-ei kiemelt akciót a résztvevők az ünnepváró időszakban megnövekedett turista- és utasforgalom, valamint a belvárosi karácsonyi vásárra látogatók biztonsága érdekében is kezdeményezték.
A közlekedésszervező arra törekszik, hogy a felmerülő kérdéseket minél több nézőpontból vizsgálja meg.
A Metropolitano de Lisboa huszonnégy, plusz opcionálisan további tizenkét háromkocsis szerelvényt vásárol a svájci gyártótól.
A Fővárosi Közgyűlés elé kerül a metró éjszakai üzemének két órával való bővítése, melyre a BKK már 2023-ban javaslatot tett, de az ehhez szükséges feltételek, elsősorban a pluszköltség nem állt rendelkezésre.
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Apad az áradó Duna, a héten várhatóan több vonalon is helyreállhat a közlekedés a fővárosban.
A 19-es és a 41-es villamosok közlekedése is módosult a Duna magas vízállása okán.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A svájci gyártó a jövő vasútját hozza el Berlinbe szeptember 24. és 27. között. Cikksorozatunk második részében az ÖBB tűzoltóvonatáról, a DB Regio Flirt Akkujáról, a keskeny nyomközű Centovalli-vonatról, valamint a berlini metró új szerelvényeinek egyikéről számolunk be.
A Cetrovo 1.0 Carbon Star Express elnevezésű, hatkocsis vonat kocsiszekrényei, forgóvázai és más teherhordó szerkezetei is kompozit szénszálakból készültek.
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.
A Nexus által rendelt szerelvények kocsiszekrényei a gyártó szolnoki üzemében készültek.