Megkapta az obsitot a Rolls-Royce öt hajtóművel is repülő Boeing 747-ese
Többször is felmerült már a Jumbo nyugdíjazásának lehetősége, ám most eljött az idő: a Spirit of Excellence egy arizonai repülőgép-temetőben végzi.
Többször is felmerült már a Jumbo nyugdíjazásának lehetősége, ám most eljött az idő: a Spirit of Excellence egy arizonai repülőgép-temetőben végzi.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Hidrogénüzemű villamos, akkumulátoros motorvonat és tolatómozdony – a szeptember 24-ei eseményekből szemlézünk.
A Nemzeti Befektetési Ügynökség, valamint a Külgazdasági és Külügyminisztérium pályázati támogatásának köszönhetően további húsz új munkahely nyílik mérnököknek a vállalat budapesti telephelyén, ahol a fenntartható repülés jövőjét formáló technológiai megoldásokon dolgoznak.
A Nagy Dagadt Csúnya Fickók százéves korukig repülnek majd, kevesebb füsttel, alaposan modernizálva. Miért nem cserélik a nyolc hajtóművet négy nagyobbra?
Három helyett négy kisebb hajtómű, vízszintes vezérsík és sok más változtatás. Mach 1.7-es utazósebesség és csendes felszállás, repülés, utánégetők nélkül.
A hibrid megoldás a tisztán elektromos rendszerekhez képest több utast és nagyobb hatótávolságot kínál.
Ez lesz az unokák és dédunokák gépe. A hosszú élet titka az erős és tartós szerkezet és az állandó modernizálás, a BUFF továbbra is négyszer kettő elrendezésben kap új hajtóműveket.
Indítómotor, majd felszálláskor és emelkedéskor rásegít a belső égésű motorra, utazó magasságban generátorként tölti újra az akkukat. Az előzmények találkozása: a Rolls-Royce Magyarország adta a Tecnam gép hajtásrendszerét.
Volt, amikor több, mint 620 kilométer/órával repült. Egy nagyon modern meghajtás-rendszer és egy amerikai verseny-konstrukció. Egy nagy előd, Hughes H-1-ese.
A Boom sikere és az Aerion leállása, tanulságokkal. Baby Boom és a befektetők meggyőzése. Összehozni a nagy sebességet a környezetkímélő üzemeltetéssel, a United szerint menni fog...
Miért ragaszkodnak a hajtóműgyártók a 747-es repülő laboratóriumokhoz? Az ausztrál példány több okból különösen alkalmas a szerepre.