Három természeti katasztrófa is erősen befolyásolta a Stadler tavalyi eredményeit
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.
Három új, nagysebességű Stadler Smile motorvonattal pendlizhetnek Bécs és Villach között 2026 márciusától.
Az RhB nyolc, az MGB pedig három négytengelyes, méteres nyomközű hibrid villanygépet szerez be, amikkel régebbi mozdonyokat váltanak ki.
A harminchárom korszerű motorvonat Franciaország és Svájc között fog pendlizni.
A Ferrovie della Calabria (FdC) regionális vasúttársaság három 950 milliméteres nyomközű szerelvényt vásárol a már korábban rendelt hat mellé.
A megrendelő olaszok szerint nemcsak a nagyvasúton alternatíva a hidrogénhajtás: Szardínia és Calabria régiók is a környezetbarát meghajtásra szavaztak.
Az osztrák vasúttársaság akár százhúsz Flirt Akkut is beszerezhet a Stadlerrel kötött keretszerződés értelmében.
Húsz villamos szerelvényt vásárol a nemzeti vasút VR Group.
A fogaskerekű vasút pályafelújítása is folyamatosan zajlik, bár voltak kezdeti problémák.