Száz százalékban magyar tulajdonba kerülhet a GYSEV?
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
A 31-es főút két balesetveszélyes csomópontját egymilliárd forintból alakítottak át körforgalommá.
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
A Balaton felé vezető oldal az M0-ás és a Balatonvilágosi csomópont között teljes hosszban válhat háromsávúvá, a bal pályán pedig Balatonvilágos és Székesfehérvár között növelik a kapacitást. Vitézy Dávid szerint az újabb sáv megépítése helyett a vasutat kéne helyzetbe hozni.
Az uniós források új körével számos közúti és vasúti beruházását finanszírozhatja a V4-es ország.
Újabb zenélő úttal gazdagodott a magyar úthálózat: Bekecs környékén az ismert népdal dallamát játszhatják az abroncs-útburkolat párosok.
Nyolcvannal át is lehet repülni a direkt ágakon! Már két hónapja. Most meg átadták.
Magyarország egyik legszebb biciklis túraútvonala Tihany és Örvényes között 3,3 kilométeren vált korszerűbbé és biztonságosabbá.
A 8-as főút Litéri és Budapesti csomópontja között építettek meg új, kétszer két sávos pályát.
A biztonságosabb közlekedést lehetővé tevő csomópontot a 37-es és 38-as főutak találkozásánál, Tarcal térségében alakították ki.
Az M30-as sztráda a transzeurópai közlekedési hálózat (TEN-T) és a Via Carpathia, vagyis a Kelet-európai gyorsforgalmi folyosónak is része.
A várhatóan 2024 nyarára elkészülő műtárgynak köszönhetően a mostani hetven helyett tizenöt perc alatt lehet majd megtenni a két város közötti távot.
A fejlesztéssel 2023 végére akár húsz perccel is csökkenhet az eljutási idő a két település között.
A befektetők pénzeihez azonban először meg kell határozni a végleges útvonalakat, valamint az uniós és állami finanszírozások lehetőségeit is.
A gyorsforgalmi út Körmend és Rábafüzes közötti kétszer egy sávos, 28,9 kilométer hosszú szakaszán dolgoznak jelenleg.