Megújult pályán haladhatnak a vonatok Vinkovci és Vukovár között
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
A transzkontinentális útvonalat használó vasúti fuvarok továbbra is elsősorban Oroszországon keresztül haladnak. Az EU által az oroszokra kiszabott szankciók, majd a Kreml által bevezetett ellenszankciók viszont további akadályokat emelnek az ellátási láncok előtt.
Huszonhárom létesítménnyel segítenék elő az árufuvarozást ország észak–déli irányú folyosóján.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
A moldáv kormány két megállapodást is aláírt a napokban az Európai Beruházási Bankkal (EIB) a kisinyovi Moldovai Partnerségi Platform konferencián. A cél az ország gazdasági és környezetvédelmi ellenállóképességének fejlesztése.
Az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer megvalósítása körülbelül 12,2 millió euróba kerül.
Megfelelően teljesített a Rajna-völgyi vasút augusztusi teljes lezárása idején a folyó balparti vasútján a tehervonatokat továbbító dízelszekció. A kedvező tapasztalatokból kiindulva a kombinált fuvarozás egyre több szereplője szorgalmazza az észak–déli szállítási tengely stabilitásának fenntarthatósága érdekében a szóba jövő elzászi vasútvonalak kapacitásbővítését.
A fontos globális kikötőüzemeltető Lengyelország egyik legnagyobb intermodális logisztikai vállalatába fektetett be.
Az azeri nemzeti vasút ADY és a georgiai Marabda–Kartszakhi árufuvarozó vasúttársaság BTKI Railways néven közös vállalkozást hozott létre a Baku–Tbiliszi–Karsz (BTK) vasútvonal üzemeltetésére.
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Azerbajdzsán nemzeti vasúttársasága, az ADY a kazah vasút KTZ által indított trendet követné, a cél az úgynevezett középső korridor teljes kapacitásának kihasználása.
Az Európai Unió Minisztertanácsa a TEN-T-felülvizsgálat részeként szavazta meg a litván városig vezető pálya létrehozását.
Az ukrán nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) háromszázmillió eurós kölcsönhöz jutott az Európai Újjáépítési és Beruházási Banktól (EBRD).