Nem tud fizetni a dolgozóinak, ezért inkább durván nekieresztette a fűnyírót a menetrendnek a CFR
Jelentős járatritkítást vezetett be januárban a román nemzeti vasút: 233 vonatot töröltek költségcsökkentési okokból – elvileg csak ideiglenesen.
Jelentős járatritkítást vezetett be januárban a román nemzeti vasút: 233 vonatot töröltek költségcsökkentési okokból – elvileg csak ideiglenesen.
A MÁV-csoport új vasúti menetrendjében kevés változással kell számolni – egyes mellékvonalakat leszámítva. A HÉV-vonalak menetrendje nem változik, a Volán-járatoknál viszont több módosítást is bevezetnek.
Debrecen elővárosában több vonalon is változások lépnek életbe, szeptember végétől bővül Szeged és a főváros közötti kapcsolat. És ez még nem minden!
Az idei év első félévében a vonatok 98,34 százaléka közlekedett le pontosan, azaz késett öt percnél kevesebbet.
Néhány említésre különösen érdemes ország, szolgáltatás, menetrendek és az utazások megtervezése.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
Jövőre negyedével több ülőhelyet ígér a vasúttársaság a népszerű útvonalakon, újabb Sprintereket is indít, továbbá javítja a regionális szolgáltatásokat.
A civilben turistatérkép-szerkesztő szerző – a Cuha-völgyi vasút megmentésének, műemlékké nyilvánításának kezdeményezője – a minap egy készülő útleírásának dokumentálása érdekében elutazott Szentendréről a Siklóshoz közeli híres zarándokhelyre, Máriagyűdre. Kalandra vágyott.
Az utasok javaslatait figyelembe véve bővül a december 12-én életbe lépő 2021/2022-es vasúti menetrend. Újabb IC-k és nemzetközi vonatok, több és gyorsabb járat Pusztaszabolcs és Gödöllő térségében, esztergomi elővárosi közlekedéshez jut Süttő, az oroszlányiak pedig hétvégén is használhatják a közvetlen fővárosi vonatokat.