Kurta 37-es és újra ipari

Kemsei Zoltán   ·   2011.10.14. 12:30
00

Az erősen elhasználódott, ám a napi forgalmon kívül a kocsiszíni ki- és beállásban is komoly szerepet játszó Salgótarjáni utca már évek óta megérett a teljes vágányfelújításra. Az egyik irányban húsz,a másikban csupán tíz kilométeres óránkénti sebességet megengedő, lerongyolódott pályát már évekkel ezelőtt fel kellett volna újítani, a tervek is készen álltak, ám forrás híján a munka kezdési időpontja csak tolódott. Előzetes cikkünkben már beszámoltunk a forgalmi változásokról, lássuk, hogy is néz ki ez a valóságban!

A munkaterület a Baross kocsiszíntől nézve<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik meg

Kapcsolódó hírek

Vasút Városi vasút

Kilencvenéves a moszkvai metró

iho/vasút   ·   2025.05.10. 12:00

Az első, 11,2 kilométer hosszú vonalat 1935. május 19-én nyitották meg tizenhárom állomással. Akkor naponta 177 ezer utas használta, a mára tizenhat vonalból álló hálózatot napjainkban már 8,2 millióan veszik igénybe.