A mienk a leghosszabb!
A főpolgármester-helyettes emellett kitért a budapesti tömegközlekedés többi ágának fejlesztésére is, elmondása szerint 2018–19 fordulójára (azaz jó három év múlva) már csak alacsonypadlós buszok közlekednek majd a fővárosban. A fő attrakció azonban – buszfejlesztés ide vagy oda – a Combinónál két méterrel hosszabb új CAF villamos bemutatása volt.
Az új szerelvénnyel a szemfülesebbek már találkozhattak valamelyik próbafutása során, de megvigasztalhatjuk olvasóinkat: nappal is feltűnnek az 1-es villamos vonalán. A kötelező tesztek, továbbá a járművezetők oktatása – amelyet most már egy új szimulátor is segít Száva kocsiszínben – után 2016 tavaszára várható az első, utasokat is szállító (háromszáznegyvenötöt is akár!) hosszú CAF közlekedése az 1-es villamoson. A főváros és a BKK vezetése a sajtótájékoztatón tett ígéretet: a jelenleg már meglevő, illetve megrendelt negyvenhét CAF-on felül a források megléte esetén az opcionális, további hetvenhét villamost is megrendelhetik majd.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!