Csaknem háromszáz új IC-kocsit venne a MÁV
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
A népszerű RS1-es motorkocsik utódja korszerű és környezetbarát: hidrogén- vagy akkumulátoros hajtással rendelhető, így szén-dioxid-mentesen üzemelhet a mellékvonalakon.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
Az új járművek üzemeltetésére kiírt tender nyertesével, az ArrivaBus Kft.-vel csütörtökön írta alá a megrendelésről szóló tízéves szerződést a BKK.
A megrendelt és gyártás alatt lévő ötvenegy új szerelvénynek köszönhetően a jelenlegi harmincról körülbelül negyven százalékra növekedhet az alacsonypadlós villamosok aránya a fővárosban.
A tervek szerint már jövőre utazhatunk rajtuk.
Az első Stadler-motorvonat 2013. december 6-án állt forgalomba a zöld-sárgáknál a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonal korszerűsítésének részeként. A flotta azóta húsz szerelvényt számol.
Az első szóló Econell 12-esek augusztusban álltak forgalomba Kaposvár, Siófok, Nagyatád, Barcs és Marcali vonzáskörzetében, az utolsók pedig november során veszik fel a munkát.
A ForCity Smart 45T kocsikkal korosodó KT8-as villamosokat váltanak ki.
A svájci gyártó két siedlcei összeszerelésű járművet: a szerbek új Flirtjét és a szarajevói Tango villamost hozta el az idén tizenötödik alkalommal megrendezett gdański nemzetközi vasúti szakkiállításra. A járművek jelentős mértékben javítják majd a balkáni régió tömegközlekedését.
Credobus Econell Next csuklósokkal, valamint Credobus Econell és Volvo 8900 típusú szóló buszokkal korszerűsíti állományát a Volánbusz. A beszerzéssel a borsodi csuklós flotta közel háromnegyedét már új autóbuszok teszik ki.
Az aktív ütközésvédelmi rendszerrel felszerelt kocsikból tízet rendelt az észak-olaszországi város.
A városi forgalomra gyártott, alacsonypadlós autóbuszok április 30-án közlekednek utoljára a fővárosban.
Magyar vasúti jármű terve eddig még soha nem nyerte el a design Oscarjának számító díjat, a Fogas Vision 360° elnevezésű pályázatnak viszont most sikerült.
A Stadler korszerű villamosa teljesen integrált alacsonypadlós hajtással és a KRESZ-táblák felismerével segíti elő a fenntartható városi közlekedést.