Uniós forrásból újulhat meg a Brassó–Segesvár vasúti szakasz
Az Európai Beruházási Bank jelenleg értékeli az összesen 2,25 milliárd euróra taksált beruházást, melyet 630 millió euróval támogatna meg.
Az Európai Beruházási Bank jelenleg értékeli az összesen 2,25 milliárd euróra taksált beruházást, melyet 630 millió euróval támogatna meg.
Jelentős járatritkítást vezetett be januárban a román nemzeti vasút: 233 vonatot töröltek költségcsökkentési okokból – elvileg csak ideiglenesen.
A CFR Călători harminchét korszerű villamos szerelvényt szerez be az Alstomtól interregionális vonatokra.
A szerződésbontást is kilátásba helyezte a helyszíni szemléjén Sorin Grindeanu román szállításügyi miniszter a Brassó és Segesvár közötti vasútvonal felújításának késlekedései miatt.
Elindult a légi közlekedés az első romániai zöldmezős beruházásként létrehozott, a Székelyföldet is kiszolgáló Brassó–Vidombák Nemzetközi Repülőtéren.
A Bécset Bukaresttel összekötő Dacia nemzetközi gyorsvonat az eddigieknél bő fél órával gyorsabban, 96 perc alatt tudta le a Piski és Segesvár közötti, 169 kilométeres, már felújított szakaszt.
A 17:40-kor Budapestről induló szerelvényben újra fekvőhelyes kocsi közlekedik a Keleti pályaudvarról Nagyváradon, Kolozsváron, Csíkszeredán át.
A Román Államvasutak aláírta a RailWorks cégtársulással a szerződést: a Brassó–Apáca és Kaca–Segesvár közötti szakasz épül újjá.
Az ünnepi menüsor a Brassóba közlekedő Corona IC-n és Kolozsvár–Bécs viszonylatú Transilvania EC-n vehető igénybe.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 19-étől augusztus 25-éig.
Huszonhat csuklós trolibuszt vásárol a brassói közlekedési vállalat, a villamos berendezéseket a cseh Škoda Electric szereli be.