Prága újabb kétszáz buszt vásárolna, akár tisztán dízelüzeműeket is
A DPP nem esett át a ló túlsó oldalára, nem veti el a kiforrott és praktikus hajtásláncot; a beszerzés 2026 és 2030 között esedékes.
A DPP nem esett át a ló túlsó oldalára, nem veti el a kiforrott és praktikus hajtásláncot; a beszerzés 2026 és 2030 között esedékes.
Virtigli népünnepélyre sikeredett a Dopravní podnik hlavního města Prahy születésnapja!
A proto-52T ForCity Plusok magas megbízhatóságuknak köszönhetően hetvenöt nap alatt teljesítették a húszezer kilométeres penzumot. Két hónapon belül meg is kezdődhet a menetrend szerinti üzem.
Február elsejétől a 140-es buszjárat helyett az 58-as troli jár a cseh főváros északkeleti részén.
A tervek szerint már jövőre utazhatunk rajtuk.
Több mint hatezer vasúti témájú árucikkből lehet válogatni a vasúttársaság új webáruházában.
Még kétszáz ForCity Plus villamost szerez be a cseh főváros 265 milliárd forintot érő cseh koronáért.
Az új buszok a 2008-2009-ben beszerzett SOR buszokat váltják ki a forgalomból.
Két évig tesztelik a Škoda H'City autóbuszát a cseh fővárosban.
Tizenhét év után jön az újabb nagybeszerzés, ami igazából 40+160 villamos beszerzéséről szól.
A mű harminchat óra alatt készült el a prágai kiállítócsarnoknál.
Tizennégy E'City után jöhet további száz elektromos busz a prágai közlekedési vállalat flottájába.
A közlekedési vállalat a kötélpályát és a megállókat is felújítja.
A cél az, hogy tovább maradjanak tiszták a városi közlekedési járművek. Az intézkedés nem függ össze a koronavírus-járvánnyal.