Jelentős pénzcsomaggal segíti ki Németország a vasút villanyszámláit
Az EU jóváhagyásával 1,1 milliárd euróval enyhítik a vasúti szektor égbe szökő villamosenergia-árait.
Az EU jóváhagyásával 1,1 milliárd euróval enyhítik a vasúti szektor égbe szökő villamosenergia-árait.
Az SNCF Reseau a 2021-es megawattóránkénti 56 euró helyett 2023-ban már 473 euró 51 centet kér a vontatási villamosenergiáért.
A DERKE sajtóközleményt adott ki az utasok észrevételeiről a járatok csökkentésével kapcsolatban.
Hónapok óta a telephelyen vesztegelnek a leendő budapesti járművek.
Az ideiglenes üzemszünet a tervezett tavaszi pályafelújítás végéig tart, ezzel több, mint 120 millió forintot spórol Budapest közösségi közlekedése.
Ráadásul már november 14-étől csökkenti a villamosok, trolik és egyes buszok járatsűrűségét a DKV.
Így indokolta meg a TIM államtitkára a Facebook-oldalán, miért jár a fővárosi elővárosi közlekedésben csúcsidőn kívül szóló Flirt.
A cél, hogy tíz százalékkal csökkentsék az energiafelhasználást.
Az Európai Unió energiaügyi miniszterei szeptember 30-án döntöttek arról, hogy megawattóránként száznyolcvan euróban maximalizálják a vasút által használt elektromos energia árát.
Méghozzá vasúton. Az első tehervonat napokon belül el is indulhat.
Az energiaipari válság miatt Németországban a szénnel rakott tehervonatok elsőbbséget kaphatnak a közeljövőben. De van-e egyáltalán elegendő pályakapacitás az újrainduló szénvonatoknak?
A vasúti árufuvarozóknak alkalmazkodniuk kell a folyamatosan változó körülményekhez a költségeik kordában tartása érdekében.
Leállt a forgalom két kairói metróvonalon is a fokozódó energiaválság egyik legsúlyosabb áramszünete miatt.