Lezárult a Pannon-Busz-Rent tranzakciója, megkezdi a személyszállítást a Waberer’s
Többségi, ötvenegy százalékos tulajdont szerzett a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben a Waberer’s International Nyrt., a fennmaradó részesedést 2027-ig vásárolhatják meg.
Többségi, ötvenegy százalékos tulajdont szerzett a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben a Waberer’s International Nyrt., a fennmaradó részesedést 2027-ig vásárolhatják meg.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
Az éves árbevételt több mint hat százalékkal növelték 2024-ben, az EBIT pedig öt százalékkal 45 millió euróra nőtt, ami rekordot jelent a vállalat történetében. Az eredmény bővülésében a biztosítási és szerződéses logisztikai szegmens játszotta a főszerepet.
A spanyol vállalat megvenné a lengyel villamosgyártót, még idén árajánlatot is tesznek.
Többségi, ötvenegy százalékos tulajdonrészt szereztek a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben, összhangban a Csoport növekedési céljaival.
A dán logisztikai óriás 14,3 milliárd euróért vásárolja fel a német nemzeti vasút logisztikai üzletágát, ezzel a világ legnagyobb szállítmányozójává válik.
A Pinsly Railroad a texasi Hondo Railwayt kebelezte be. A véglegesített üzlet a hatóságok jóváhagyására vár.
Az Európa-szerte tevékenykedő Sateba Groupot 450 millió euróért szerezték meg, ezzel a világ egyik legnagyobb vasbetonkeresztalj-előállítójává válnak.
A logisztikai vállalat értékesítése a huszonegyedik század eddigi legnagyobb felvásárlása az iparágban. Nem biztos azonban, hogy csak pozitív eredményhez vezet.
Az MSC megvenné a Wärtsila korábbi trieszti üzemét, olasz szakszervezetek azonban arra panaszkodnak, hogy a hajómotorokat gyártó finn cég akadályozza az akvizíciót.
Folytatja nemzetközivé válását az osztrák szállítmányozási vállalat: a Captrain Netherlands megszerzésével további potenciált hoz a vasúti árufuvarozásba.
A világ legnagyobb vasúti gyártója, a kínai CRRC meg akarta hódítani az amerikai vasútijármű-piacot. A kínaiak furfangjára viszont idővel rájöttek.
A megállapodást még tavaly decemberben írtak alá, az üzlet most zárult le.
A vállalat adósságterhének és a negatív cash-flow pozíciójának enyhítése miatt kerül sor a lépésre. Az üzlet értéke körülbelül 674,1 millió dollár.
Új szakaszba lépett a DB logisztikai üzletágának értékesítési folyamata: letelt a nem kötelező érvényű ajánlatok benyújtásának határideje.