finanszírozás
Nincs pénz új metrópótló buszokra – vagy mégis van?
Tavasszal indul az M3-as metró középső szakaszának rekonstrukciója, azonban annak pótlásához egyelőre nincs elég busz a BKV flottájában.
Lesz forrás a további KISS-ekre
De hogy azokon kívül más járművekre jut-e uniós pénz 2027-ig, még nem tudni. A piros Flirtök viszont bekékülhetnek.
Hatvanegy millió euróval több pénz jut a közlekedésre Szlovákiában
Az elfogadott költségvetési tervezet szerint jövőre 1,16 milliárd euróval gazdálkodhat a közlekedési és építésügyi tárca, ez 5,39 millió euróval több, mint idén.
Egy lépéssel közelebb a szélesnyomtávú vasút Bécshez
Jövőre nem utazhatunk Hármashegyaljára
Csúszik a Zsuzsi pályafelújítása
A nagyállomási bekötés megvalósíthatósági tanulmányának lefújásával próbálnak forrást felszabadítani a rekonstrukcióhoz.
Pályázaton keres megoldást a főváros
Leállhat az ír vasúthálózat jelentős része
Beszállhat az OTP a metrófelújításba?
A tömegközlekedés átmeneti finanszírozásáról is dönthetnek jövő szerdán
Románia folytatná a Duna–Bukarest-csatorna építését
A projekthez azonban csak tizenhat év múlva kezdhetnének a rendkívül magas költségek miatt.
Ellentmondásos hírek a kárpátaljai autópályáról
Tarlós: A 4-es metró nyomta a várost, túl vagyunk rajta
A 4-es metró elindítása olyan változást okoz a BKV büdzséjében, amelynek meg kell térülnie. Nincs elég pénz arra, hogy párhuzamosan működjenek a vonalak. A BKK közleményben jelzi majd, mi az, ami a felszíni közlekedésből tartósan megmarad – mondta Tarlós István.
Ötszáz millió euróval több a német vasútnak
Az állam a pályafenntartás kiegyenlítésére és a karbantartások elvégzésére adja a kiemelt összeget.