Bő kétszáz kilométernyi vasútvonalat adott fel végleg a magyar állam
A napokban megjelent kormányrendelet tíz vonalszakaszról mondott le, köztük az egykori kecskeméti kisvasútról is. Többségükön már évtizedek óta nem jártak vonatok.
A napokban megjelent kormányrendelet tíz vonalszakaszról mondott le, köztük az egykori kecskeméti kisvasútról is. Többségükön már évtizedek óta nem jártak vonatok.
A Budapest–Belgrád vasútvonal kapacitásbővítő korszerűsítés alatt álló magyarországi szakaszának nagy szerepe lesz abban, hogy Magyarország Közép-Európa teherfuvarozási, logisztikai és elosztóközpontjává váljon.
A környezetbarát szállítási lehetőség miatt a Kiskőrös és Kalocsa közötti pályaszakaszt is felújította a MÁV. A költségeket a Glencore Agriculture a hálózat-hozzáférési bevételből állta.
Tegyük fel, hogy bezárul a Kelet és magunkra maradunk a Kiskunságban. Nézzük hát meg, mit lehetne aprópénzből alkotni Budapest és Kelebia között!
A tervek szerint jövő ősszel már biztonságosan lehetne biciklizni a két település között, csökkenhet a balesetek száma.
Az új, kilenc kilométeres szakasz Kecelt köti össze Soltvadkerttel, tovább bővítik a hálózatot.