Átvette első négy ESZ104-es motorvonatát az RZSD
Az Uralszkije Lokomotyivi (UL) huszonkét villamos szerelvényt gyárt az Oroszországi Vasutaknak.
Az Uralszkije Lokomotyivi (UL) huszonkét villamos szerelvényt gyárt az Oroszországi Vasutaknak.
Az idei év első kilenc hónapjában 51,5 százalékkal nőtt az árumennyiség 2022 megfelelő időszakához képest. Egyre nagyobb a kínai gyártású autók aránya.
Az RZSD és az Orosz Posta együttműködésével indított első szerelvény körülbelül egy nap alatt ért el Vorszinóból a novorosszijszki kikötőbe, ez fele annyi idő, mint egy hagyományos konténervonat esetében.
Az Oroszországi Vasutak 2023-ban számos árura vezet be alacsonyabb fuvardíjat nemzetközi és belföldi szinten egyaránt.
Az Oroszországi Vasutak vezetője, Oleg Belozerov a Transz-eurázsiai Közlekedési Koordinációs Tanács (CCTT) 31. plenáris ülésén számolt be az orosz vasúthálózat idei helyzetéről.
Az orosz–ukrán háborúra hivatkozva hivatalosan is visszalépett az ÖBB a Kelet-Európát Nyugat-Európával összekötő széles pálya közös megvalósításától.
Az Oroszország elleni szankciók nehéz üzemelési környezetet teremtenek a vasúti áruszállításban, ráadásul még a rakott kocsik közlekedését is megnehezítik.
Az ukrán vasút UZ leállított mindennemű vasúti forgalmat az orosz határátmeneteken. Az ukrán hadtestek fel is robbantották a pályákat az orosz utánpótlás gyengítése érdekében.
A Transzmasholding (TMH) és az RZSD-leány Szövetségi Személyszállító Vállalat (FPC) a 2021-es Közlekedési Hét során a napokban Moszkvában mutatta be az innovatív járműkoncepció belterének méretarányos modelljét.
A próbákat 2023 nyarán végzi majd az Oroszországi Vasutak (RZSD) egy speciálisan felszerelt Lasztocska motorvonattal. A cél a GoA4-es automatizálási szint engedélyeztetése.
Az orosz állami vasúttársaság újabb nyolc villamos szerelvényt rendelt a hazai Transzmasholdingtól.
A transzszibériai vasútvonalon fekvő Karimszkoje és a kínai határnál található Zabajkalszk közötti, 365 kilométer hosszú pálya felett nemrégiben épült ki a felsővezeték.
A visszaesés jórészt a koronavírus-pandémiának köszönhető. A teherfuvarozás azonban pörög.
A Murmanszk közelében, a Kola folyó felett feszülő műtárgyat mindössze százöt nap alatt cserélte ki az RZSD.
Az Oroszországi Vasutak (RZSD) egyre nagyobb mértékben digitalizálja a konténerek fuvarozásához szükséges adminisztrációt.