Indul a Sopront Bécsújhellyel összekötő mattersburgi vonal villamosítása
Újabb vasútfejlesztés az ÖBB-nél: a kelet-ausztriai vonal pályáját és állomásait 2027 végére korszerűsítik, 143 millió euróból.
Újabb vasútfejlesztés az ÖBB-nél: a kelet-ausztriai vonal pályáját és állomásait 2027 végére korszerűsítik, 143 millió euróból.
Megújultak a völgyhidak, feloldottak több sebességkorlátozást, biztonságosabbá tettek számos útátjárót.
A statikus és dinamikus terhelési próbát a Jelzőőr Kft. Bobójával végezték el, mindent rendben találtak. A forgalom azonban október hatodika helyett csak tizedikén indul a 11-es vonalon.
A műtárgy 38 sarujából három már erősen elhasználódott, így cseréljük szükséges, mely szeptember 2-ával kezdődően várhatóan két hetet vesz majd igénybe.
Miután a Gyökeres- és a Répás-árok fölött megszületett az áthidaló megoldás, a még hátralévő rekonstrukciós teendők végeztével a 11. számú vasútvonalon október 6-tól ismét teljes hosszban közlekedhetnek a vonatok.
A Divača–Koper vasútvonal kulcsfontosságú új műtárgyán – és az új második vágányon – várhatóan 2026-ban indulhat meg a forgalom.
A nyugat-skóciai West Highland vasútvonal néhány napig tartó lezárásával egyidejűleg fontos korszerűsítéseket végezhet el a Network Rail a kontinens egyik legeldugottabb vasúti viaduktján.
Mindeközben a Luka Koper forgalmi rekorddal zárta 2023-at, a minap pedig új kamionterminált adtak a kikötőben.
Kávézókat, galériákat és egyéb közösségi tereket alakítanak ki Prága központjában.
Három év után június 1-jétől újra járnak a vonatok Prága legrégebbi vasúti hídján, a Negrelli-viadukton.