A felére esett vissza az Ukrán Vasutak áruforgalma
A háborús körülményekhez képest azonban az Ukraliznicja pozitívnak tartja a tavalyi eredményeket.
A háborús körülményekhez képest azonban az Ukraliznicja pozitívnak tartja a tavalyi eredményeket.
Az ukrán gabonaszállítások miatt kell növelni a kapacitást.
Több, mint 12 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően tovább növekedhet az Ukrajnából a záhonyi átrakókörzeten keresztül vasúton Magyarországra érkező gabona, szemes termény mennyisége – erről jelent meg kormányhatározat.
Mivel a blokkolt fekete-tengeri kikötőkből nem lehet elfuvarozni az ukrán konténereket, az RCO-HU új, korábban ebben a viszonylatban nem használt útvonalakat nyitott meg az ukrán áruval töltött konténerek adriai kikötőkbe juttatása érdekében.
Megnéztük, mi a helyzet a Keletiben, jönnek a menekültek, de megy a segítség is.
A szlovákok felfüggesztették az Ukrajnába átjáró nemzetközi vonatokat, hamarosan a magyar–ukrán határon is leállhat a forgalom. A csehek evakuációs szerelvényeket küldenek.
A keletről érkező áruk vasúti áruszállításának egyik kiemelt szereplője lehet hazánk azzal, hogy létrejön egy magyar–orosz vegyesvállalat az RZDL Europe Kft., a Rail Cargo Hungaria Zrt. és a CER Cargo Holding részvételével.
A rendszer valós időben, 3D-ben követi a logisztikai központ folyamatait és működését – a vonatok, a kamionok, a daruk, a szállítójárművek mozgását és az áruk útját.
Három sikeresen továbbított tesztvonatot követően a Rail Cargo Operator a Rail Cargo Hungariával együttműködésben rendszeresíti kiemelt árufuvarozási szolgáltatását.
Vasúti szállítmányozási vegyesvállalatot hoz létre a részben állami tulajdonú magyar CER Cargo és az orosz államvasút logisztikai vállalata, az RZD Logistics, kínai partner bevonásával.
A CELIZ programban európai viszonylatban stratégiailag is jelentős, innovatív logisztikai-, vasúti- és áruforgalmi csomópont jön létre Záhonyban.
Csak Ferihegyen lesz több egybefüggő beton az országban, amikor elkészül az EWG terminál. Az építkezést a partifecskék is kiszúrták maguknak, az építők megvédik a fészkeiket!
Megerősítette a záhonyi intermodális forgalmak növelésével kapcsolatos szándékait a CELIZ Konzorcium és a Rail Cargo Hungaria.
Fontos szereplővel bővült a Záhony és térségének vasúti fejlesztésére tavaly nyáron létrehozott gazdasági társaság.
A 22 milliárd forintból megvalósuló East-West Gate (EWG) akár egymillió TEU kapacitást is képes lesz kezelni évente.