Indul az újabb TeWe-pingpong

iho   ·   2015.12.30. 16:15
00kicsi

A CAF-ok fokozatos forgalomba állásával – na meg a Tatrák korszerűsítésével – először Kőbánya kocsikiosztása változott meg jelentős mértékben. Ahogy egyre több és több baszk tuja rótta a síneket a 3-as vonalon, úgy fogytak a hannoverik, és vonultak át lassacskán a 28-as viszonylatra. A cseh villamosok korszerűsítése azonban szépen halad, és a CAF-okkal az iparik végnapjai is közelednek.

Ugrásra készen: frissen felújított Tatra a VJSZ udvarán (Kemsei Zoltán felvételei)

Január elsejétől tehát – fotósok, figyelem! – ismét érdemes „spottingolni”, ezúttal mondjuk az Orczy téren. A 24-es villamosvonalról ugyanis kikopnak az iparik és a KCSV7-esek, negyven év után(!) az első komolyabb típuscserének lehetünk szemtanúi.

Búcsú az ipariktól és a KCSV7-esektől a 24-esen

A 24-es járaton hétvégén teljes egészében, hétköznap túlnyomórészt (a tíz kiadott kocsi helyett hat) TW6000-esek járnak, ezzel együtt a 28-ason hétvégén – újra – teljes egészében, hétköznap két forgalmi szám kivételével Tatra jár majd.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek