Kocúr félpályán

Vörös Attila   ·   2013.02.04. 16:09
400psz

Marad tehát a korábbi három és a leendő négy helyett most két vágány - erre zúdul a székesfehérvári (30-as) és a pusztaszabolcsi (40-es) vonal teljes forgalma. Bár vasárnap kisebb a forgalom, a PSŽ Ercsiben kirakott cementvonata azért nem tudott egy húzással Budapestre érni, el kellett engednie néhány ablakos vonatot. Az iparvágányt kiszolgáló dízelgép az üres vonatot gond nélkül továbbította Ferencvárosig, onnan visszatért Soroksári út rendezőbe, aszerelvényt pedig egy villanygép vitte Szob felé.

Egy 114-es busz társaságában halad Háros és Budafok közt az üres cementvonat

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.