Terelés a keleti végeken
Ahogy az Indóház júniusi számában részletesen is beszámoltunk róla: gyökeresen átépül Kürtös állomása és a magyar-román határátmenet. Ezenkívül Lőkösháza és az országhatár között a felsővezetéket javították, a határ így teljesen zárva maradt az átmenő vonatok előtt. Június derekán két napon át néhány nemzetközi vonat (Traianus, Dacia, Nesebar, Albena) kerülő úton, Békéscsabától Gyulán, Kötegyánon és Nagyszalontán közelítette meg Aradot, az Ister, a Transsylvania és a Körös pedig csak belföldi vonatként, Lőkösházáig közlekedett.
Békéscsabára érkezve először dízelre cserélték a villanyt (a 103-as, 146-os és a 171-es Csörgő segédkezett), Nagyszalontán újabb csere következett, magyarról román dízelre. A félig felbontott aradi állomáson járt rá a szerelvényekre végül jól megérdemelt Ázeájuk – természetesen ezen a hétvégén a Traxxok és Delfinek átjárása szünetelt.