Felfuttatják a trieszti kikötő és Szlovákia közötti intermodális árufuvarozás volumenét
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
A nemzeti vasút SNCF árufuvarozó leányvállalata, a Fret SNCF viszont év végén megszűnik, majd korlátozott tevékenységgel újraindul.
A néhány napja életre hívott szolgáltatás a lengyelországi Dabrowa Gornicza és az ukrajnai Mosztiszka között elérhető.
A kínai tulajdonban lévő görög kikötőből egyre kevesebb vonat indul a kontinens belseje felé. Feeder hajókon, és nem vonatokon utazik tovább az áru.
Szép lassan Európa egyik meghatározó vasúti szállítmányozójává válik a cseh állami tehervasút.
Csökkent a közúti és vasúti fuvarozás is, csak az intermodális forgalom nőtt.
A több mint ötszáz hektáros beruházás újabb lendületet adhat Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye keleti részének.
A Tagnpps sorozatú járműveket a GATX-től bérlik.
A megnövekedett piaci igények miatt február 6-ától az eddigi heti három helyett már négyszer közlekednek mindkét irányba a logisztikai vállalat tehervonatai.
A Görögországot a bolgár–román határral összekötő szállítási folyosó évi 650 millió eurónyi árut terelne át a tengerről a vasútra.
A szállítási folyosó északi, Kína–Oroszország–Fehéroroszország (Belarusz) útvonalának határátmeneteinél és vasúti teherfuvarozási termináljainál jelentős fennakadások tapasztalhatók.
Az eddig több mint 17 ezer vagonban érkezett szemestermény kétharmadának úticélja magyarországi megrendelők telephelye, a fennmaradó rész Olaszország és Ausztria gabonatárolóiba megy tovább.
Az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) 43 millió eurós hitelt nyújt a szerb állami vasúttársaság teherfuvarozási ágának, amit gördülőállomány-fejlesztésre használhatnak fel.
Az Oroszországi Vasutak vezetője, Oleg Belozerov a Transz-eurázsiai Közlekedési Koordinációs Tanács (CCTT) 31. plenáris ülésén számolt be az orosz vasúthálózat idei helyzetéről.
Mivel a blokkolt fekete-tengeri kikötőkből nem lehet elfuvarozni az ukrán konténereket, az RCO-HU új, korábban ebben a viszonylatban nem használt útvonalakat nyitott meg az ukrán áruval töltött konténerek adriai kikötőkbe juttatása érdekében.