Az óriásgépek legnagyobb üzemeltetője új óriásgéptípust akar
Sir Tim Clark, Emirates: a jövőbeni repülési igényeket csak olyan gépekkel lehet kielégíteni, amelyek nagyobb kapacitásúak, mint az A350-1000, a Boeing 777-9, vagy maga az A380.
Sir Tim Clark, Emirates: a jövőbeni repülési igényeket csak olyan gépekkel lehet kielégíteni, amelyek nagyobb kapacitásúak, mint az A350-1000, a Boeing 777-9, vagy maga az A380.
A bárpult is megvehető, bútorok és ajándéktárgyak készülnek az utasszállítóban használt anyagokból. A sivatagi pusztulás helyett méltó búcsú.
Újra induló járatok, 124 desztináció. A társaság átvette százhuszadik A380-asát. Megint működik a Dubai International 1-es terminálja, startolhat az indiai forgalom.
Az első és eddig utolsó használtan üzemeltetett óriás elrepült Tarbes-ba. Heathrow a kulcs a britek és az Emirates számára is.
A három és fél éves blokád után nem lesznek felesleges kitérők, és Iránnak sem kell fizetni évi százmillió dollárt. Öböl-menti konfliktusok és a focivébé.
IATA-ajánlások, prioritást az oltóanyagoknak, felkészülni a szállítmányok védelmére, hűtésre, tárolásra. BUD Cargo City felkészült.
A siker kulcsa a kontinensek közötti hálózat megteremtése, dubaji fordítókoronggal, ötcsillagos nívóval.
Fertőtlenítés és minden más a biztonságos utazásért. A cargoforgalom stabilitása, a Hainan-járat háttere. A kijelzők az átálláskor is dolgoztak.
Az Emirates ismertetője a budapesti járat újraindítása előtt. A United vizsgálata köhögő-tüsszögő próbababával.
Október 21-étől heti kétszer. Érvényes Covid-teszt kötelező, ha valaki mégis beteg lesz, költségtérítést kap. Dubaj tovább nyit!
Az Emirates-elnök bejelentette, három A380-ason kívül a többi két év múlva visszatér a forgalomba. Miért ragaszkodik Clark és társasága a géphez, amitől más cégek igyekeznek megszabadulni?
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló május 11-étől május 17-éig.