Hat állomást nem lehet még használni a Szabadka–Belgrád vonalon
Újvidék, Szabadka, Kiszács, Topolya, Nagyfény és Naumovićevo felvételi épületének nincs használatbavételi engedélye; a vasúti dolgozóknak és az utasoknak is tilos a belépés.
Újvidék, Szabadka, Kiszács, Topolya, Nagyfény és Naumovićevo felvételi épületének nincs használatbavételi engedélye; a vasúti dolgozóknak és az utasoknak is tilos a belépés.
Gondok akadnak egy speciális hajó jóváhagyása kapcsán, ami a tizennyolc kilométeres, Németországot Dániával a Balti-tenger alatt összekapcsolni hivatott, süllyesztett alagút megépítését segítené.
A dán közlekedésbiztonsági hatóság Trafikstyrelsen a német szövetségi vasúti hatósággal (EBA) és az Európai Vasúti Ügynökséggel (ERA) együttműködve kiadta a járművek végleges engedélyét a két ország viszonylatára.
A fejlesztésnek köszönhetően a cseh magánvasút visszaadhatta az ausztriai közlekedéshez bérbe vett Vectronokat is.
A svájci nemzeti vasút árufuvarozási ágának franciaországi leányvállalata, az SBB Cargo France megszerezte a szükséges biztonsági tanúsítványokat. Az új útirány csökkenteni fogja a Rajna–Alpok folyosón Németországban kialakuló torlódásokat és zavarokat.
A létesítmény műszaki felülvizsgálatáért felelős bizottság tavaly áprilisban hagyta jóvá az épület próbaüzemét. Az állomás előtetője tavaly november 1-jén omlott le, számos halálos áldozatot és sérültet követelve.
Az Európában egyedülálló képességű, villany-hibrid gépek Székesfehérvár és Soroksár rendező-pályaudvarain végeznek kiszolgálást. További mozdonyok megrendeléséről tárgyalnak.
A CER Austria Cargo GmbH-t nemrégiben sikeresen bejegyezték az osztrák cégjegyzékbe a CER Cargo Holding SE száz százalékos tulajdonú leányvállalataként.
A CPK részét jelentő beruházás engedélyeinek megszerzését az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközön (CEF) keresztül finanszírozhatják.
A Balti-térséget az európai vasúthálózattal összekötni tervezett nagysebességű vasútvonal egyik észtországi szakasza kapott zöld jelzést.
A Stadler villamosmozdony-típusa már Ausztriában és Németországban is bevethető.
A lett vasúttársaság teherfuvarozási ága a napokban kapta meg a biztonsági tanúsítványt, mellyel étolajat szállíthat egy amerikai felvásárlónak.
A 2027-ig meghosszabbított engedéllyel veszélyes anyagokat is szállíthat a vállalat.
Ehhez azonban tovább kell fejleszteni a közúti árufuvarozók kötelező előzetes engedély-ellenőrzési rendszerét, a BiReget.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló április 27-étől május 3-áig.