Nyílt levél az Ipoly-völgyi vasúti határátmenet újranyitásáért
Balassagyarmat és Drégelypalánk, valamint a felvidéki Ipolyság és Losonc önkormányzatai Lázár Jánoshoz fordultak az ügy érdekében.
Balassagyarmat és Drégelypalánk, valamint a felvidéki Ipolyság és Losonc önkormányzatai Lázár Jánoshoz fordultak az ügy érdekében.
A délnyugat-ukrajnai Berezinét és a Moldova déli részén fekvő Basarabeascát összekötő vonal felújítását követően ezen az útvonalon is megindultak a tehervonatok.
Az európai vasúti ágazat továbbra is megosztott, hogy szükséges-e a közös nyelv a határokon átlépő vonatokat kezelő személyzetnek. A különböző vasúti szövetségek eltérően vélekednek.
A lengyel verseny- és fogyasztóvédelmi hivatal megadta az engedélyt a független vasúti infrastruktúra-kezelő átvételéhez. Tovább fejlődhet Małaszewicze?
A lényeg a feltételes módon van, hiszen még sok a teendő a Szeged–Szabadka vonal magyarországi szakaszán.
Épül a második vágány az Alasankout Csinghével összekötő vasútvonalon.
A kárpátaljai Rahó és a máramarosi Visóvölgy között 2007 óta szünetelt a forgalom.
A Berezinát Basarabeascával összekötő, huszonhárom kilométer hosszú pálya felújításával az ukrán exportot segítenék elő.
A kínai–kazah határnál található Nur-Zsolinál bevezetendő rendszer megfelezheti a szállítási kiadásokat.
Zielona Góra és Guben között 2002 óta nincs személyforgalom, jövő nyáron azonban visszatérnek a személyvonatok.
A társaság közel 45 milliárd forintért újíthatja fel és villamosíthatja a Szeged-Rendező és Röszke országhatár közötti vasúti pályát.
A Baját Bácsalmáson keresztül Szabadkával összekötő új pályán százhússzal lehetne majd haladni, ráadásul villamosítanák is.