Nohab fogathajtás Tapolcára: a 19-es viszi a menetet
December 21-én, szombaton újra hazamegy öt M61-es Tapolcára: 019+017+001+006+020 – így lesznek a gépek egymás után a szerelvényben.
December 21-én, szombaton újra hazamegy öt M61-es Tapolcára: 019+017+001+006+020 – így lesznek a gépek egymás után a szerelvényben.
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
Június 1–2-én a Nydqvist och Holm jóvoltából a vasúti esztétikában új fejezetet nyitó megannyi Rundnasen – Kerekkorrú, ahogy a mozdonyokat Némethonban nevezik – a wittenbergei depóban csal majd mosolyt az arcokra.
Három hétig, a nyári menetrend bevezetéséig átmenetileg jelentősebben megnő az eljutási idő.
Vélhetően nagyrészt a hortobágyi borzasztó pályaállapotok miatt esett ki ezúttal a 020-as Nohab is egy rövid időre.
Riport a félcsapórúddal kiegészített kisapáti vasúti átjáró átadásáról, és a 010-es Nohab idei utolsó kővonatozásáról.
A Nohab-GM Alapítvány tulajdonában álló nagydízel e jeles évfordulóját különvonattal ünneplik meg november 18-án, szombaton.
Amióta elindult a terelés, 621 tehervonat járt a Komárom–Fehérvár vasútvonalon.
Még néhány nap van vissza a terelésből. Így fest az éjszakai forgalom: sarki fény ugyan nem jött, tizenöt teher viszont igen.
Már több, mint középidőnél tart az 1-es vonal teljes kizárása, és az 5-ös vonal időszakos funkcióváltása. A MÁV elégedett a döntésével, a Közlekedési Klub pedig kicsit sem.
A MÁV Rail Tours Kft. két, a Komplex Rail egy Turcsiorrút, a GYSEV pedig egy Ludmillát ad be a közösbe a Start négy Szergején felül.
Július 8-án és 9-én Nohab-, Szergej-, Csörgő- és 424-es vontatta retróvonatok, faros Ikarusszal kiadott buszjáratok várják majd az érdeklődőket, a világ egyetlen üzemképes Li–2-esén pedig még sétarepülni is lehet.
Esik-kel a Tisza-tó sebesvonat, és miközben a Púpos miatt hajlamosak vagyunk elnézőek lenni, ez a vonat egyébként egy fontos járat lenne. Kár érte.
Ráadásul egy teljesen új, nyíltvonali rakodóhelyen, közvetlenül a bánya alatt.
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.