Használt német Desirókat állított forgalomba Ústí nad Labem környékén a Cseh Vasutak
A részben alacsonypadlós dízelmotorkocsikkal Németországba is átjárnak.
A részben alacsonypadlós dízelmotorkocsikkal Németországba is átjárnak.
Az ikermotorkocsi még júniusban siklott ki két tengellyel Lengyeltóti állomáson, és úgy hírlett, további sorsa megpecsételődött.
A baleset csak kis mértékben zavarja a vonatforgalmat, a 80-as vonalon kisebb késésekre kell számítani.
A világ legnagyobb vasúti gyártója, a kínai CRRC meg akarta hódítani az amerikai vasútijármű-piacot. A kínaiak furfangjára viszont idővel rájöttek.
A szemtanúk szerint a motorkocsit oltó vonatszemélyzet mindent megtett az utasok biztonságáért.
A vasúti személyszállítás nyolc év kényszerszünet után kedd hajnalban indult újra, napi öt vonatpárral, megkönnyítve a reggeli munkába és iskolába járást Szerbia és Magyarország között, valamint a délutáni és esti hazatérést.
A Vasutazz Velünk csapata az Inzsellér Expresszen felül Sebes Zsilzony névvel is indított egy különvonatot Budapestről Szentesre, mely visszafelé Orosházán át egy több mint százéves pályaszakaszon haladt.
A 426-os sorozatú Siemens-ikermotorkocsik hosszú évekig az esztergomi vonal igáslovai voltak, majd a Dunántúlon találtak új feladatot nekik. A megfelelő karbantartás viszont jócskán hiányzik...
Reggel az Aradról Nagyváradra tartó motorvonat gyulladt ki Nagyvárad határában, a Mácsapuszta és a bihari megyeszékhely közötti szakaszon.
Augusztus 28-ával egyes vasútvonalak menetrendjét módosítja a MÁV-Start, Érd és Biatorbágy térségében pedig a Volánbusz több járatának változik a menetrendje.
A megrendelő olaszok szerint nemcsak a nagyvasúton alternatíva a hidrogénhajtás: Szardínia és Calabria régiók is a környezetbarát meghajtásra szavaztak.
A MÁV is megerősítette a hírt: számos mellékvonalon buszok válthatják az egyre inkább gyengélkedő Bz-motorkocsikat, akár már augusztus elsejétől!
A motorkocsi feltehetően műszaki hiba miatt okozott súlyos sérüléseket Hodásznál.
Július 8-án és 9-én Nohab-, Szergej-, Csörgő- és 424-es vontatta retróvonatok, faros Ikarusszal kiadott buszjáratok várják majd az érdeklődőket, a világ egyetlen üzemképes Li–2-esén pedig még sétarepülni is lehet.
A JR West a Sanin-fővonalon közlekedő dízelmotorvonatainál próbálja majd ki az alternatív üzemanyagot.