A fiatal tehetségeké a jövő: a DB 5700 gyakornokot és egyetemi hallgatót alkalmaz 2025-ben
Az erre az esztendőre meghirdetett munkakörök az üzemeltetési szakértelem iránti igényről tanúskodnak.
Az erre az esztendőre meghirdetett munkakörök az üzemeltetési szakértelem iránti igényről tanúskodnak.
Az elmúlt évek folyamatos gazdasági megpróbáltatásai után várhatóan 2025-ben is számos kihívásra kell felkészülnie a logisztikai szektor szereplőinek. A Magyar Logisztikai Egyesület meglátásai szerint a munkaerőpiacon nehézségekre lehet számítani.
Mára a munkatársak 24,1 százaléka, körülbelül 55 ezer alkalmazott tartozik a gyengébbik nemhez – tavaly 23,6 százalék volt az arány.
Együttműködési megállapodást kötött a Magyar Logisztikai Egyesület és a Trenkwalder.
Elvárás a jártasság nemzetközi vasúti fuvarozásban és szállítmányozásban, továbbá az angol és a német vagy az angol és bármely szláv nyelv ismerete.
A napjainkban érzékelhető szakképzett munkaerőhiány nagymértékben megnehezíti a vállalkozások vezetőinek életét. Közülük sokan tapasztalják, hogy igazi kihívás, továbbá rendkívül időigényes és költséges feladat megtalálni az ideális munkavállalót a cég számára egy-egy megüresedett pozíció betöltésére.
Egyszeri hárommillió forintot kapnának azok a dolgozók, akik vállalják, hogy öt évig maradnak a MÁV-Csoportnál.
Döcögve megy a járművezetők toborzása a városokban, a toborzási hozzájárulás sem segít.
Mozdonyvezetőket és tolatásvezetőket keresnek leginkább, egy mozdonyt külön ebből a célból matricáztak fel.
Vonatpótló autóbuszok közlekednek Bajorország egyes részein, mert nincs elég mozdonyvezetője a Die Länderbahn (DLB) vasúttársaságnak.
A BKV-nál már javul a helyzet. A közlekedési szektorban országosan hiányszakmának számít a képzett járművezető.