Elosztották a CEF-pénzeket, újjáépülhet a Debrecen–Nyíregyháza vasút
Magyaroszág vasúti fejlesztésre a záhonyi átrakókörzetben és a Debrecen–Nyíregyháza vonalszakasz újjáépítésére kapott pénzt. De jut közúti, légi és vízi fejlesztésekre is.
Magyaroszág vasúti fejlesztésre a záhonyi átrakókörzetben és a Debrecen–Nyíregyháza vonalszakasz újjáépítésére kapott pénzt. De jut közúti, légi és vízi fejlesztésekre is.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
A 100-as vonalon például a pályafelújítások ellenére is nő majd a menetidő, ráadásul fontos állomásokon nem állnának meg az IC-k.
A cég elektromos autókhoz kapcsolódó alkatrészeket gyárt a BMW debreceni gyárának.
A nyíregyházi pilótaképzés nemcsak Magyarországon tekint vissza egyedülálló múltra, hanem Közép-Európában is elismerik.
Az első kocsik azóta is forgalomban vannak.
„A pedagógusi pálya az egyik legszebb a világon, hiszen a jövő szakembereit képezzük” – a Tanár Úr több, mint 60 éve hódol a repülésnek.
„ A cél, hogy minőséget tudjunk kibocsátani!” Képzés együttműködésben egyetemmel, légitársasággal.
A Huszár sori és a Móricz Zsigmond utcai szűkületnek lesz vége.
A NIF Zrt. beruházásában megépül az M35-ös autópálya Debrecen–Nyíregyháza és a Nyíregyháza–Debrecen csomóponti ága Görbeházánál.
Az aranydiplomások egyike, Pokoraczki András értékes kötetet állított össze: az első nyíregyházi végzettek sorsa kirajzolja az elmúlt ötvenegynéhány évet a honi aviatikában.
Egyetemen, egyetem után, és a Wizz Air Pilot Academy. RSZ-es hagyományok, új partnerek, tapasztalt oktatók, egy egész reptér, amely a kisgépes oktatásra épült. (Szponzorált tartalom)
Győr felé a „nulladik” járat ma este elindult.
A komfortosítási hullámból a MÁV-Start mellékvonali járművei sem maradnak ki: a következő években kétszáznál is több Bz motor- és mellékkocsi újul meg a vasúttársaság saját forrásából. Az első ráncfelvarrt mellékkocsik már forgalomba is álltak.
Közel harminc V43-ast kukázott ki hivatalosan a MÁV-Start. A mozdonytípus kedvelőinek azonban még nem kell túlzottan aggódni, még legalább tíz évig fognak futni a Ganz-gépek.