Nem a MÁV, hanem a Swietelsky vasútépítő munkagépe égett le Nyíregyházán
A tűz következtében mintegy hatszáz méteren sérült meg a felsővezeték, jelentős késéseket okozva.
A tűz következtében mintegy hatszáz méteren sérült meg a felsővezeték, jelentős késéseket okozva.
Május közepétől pénteken és vasárnap új expresszvonatok járnak a főváros és Pécs, Nyíregyháza/Záhony, továbbá Kazincbarcika között. A nemzetközi vonatok tartózkodási ideje lecsökken a nyírábrányi és a kötegyáni határállomásokon, Nagyszalonta pedig már napi hét vonatpárral is elérhető.
Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új löketet kaphat logisztikai fejlesztések terén, amihez az orosz–ukrán háborús helyzet javulása járulhat hozzá érdemben, de a térségben várható úthálózat-fejlesztések és ipari beruházások szintén a fellendülést támogathatják.
Az európai gyártási kapacitások erősen lekötöttek, a CRRC viszont sokkal rövidebb időn belül tudna szállítani, ráadásul a magyar–kínai diplomáciai kapcsolatok is erősek.
Ezekre figyeljen, ha a MÁV–Volán-csoport járatain utazik!
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
A munkanap-áthelyezés miatt augusztus 2-án, pénteken az aznapi munkanapra, augusztus 3-án, szombaton a pénteki napra érvényes menetrend szerint közlekednek a vonatok.
Magyaroszág vasúti fejlesztésre a záhonyi átrakókörzetben és a Debrecen–Nyíregyháza vonalszakasz újjáépítésére kapott pénzt. De jut közúti, légi és vízi fejlesztésekre is.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
A 100-as vonalon például a pályafelújítások ellenére is nő majd a menetidő, ráadásul fontos állomásokon nem állnának meg az IC-k.
A cég elektromos autókhoz kapcsolódó alkatrészeket gyárt a BMW debreceni gyárának.
A nyíregyházi pilótaképzés nemcsak Magyarországon tekint vissza egyedülálló múltra, hanem Közép-Európában is elismerik.
Az első kocsik azóta is forgalomban vannak.
„A pedagógusi pálya az egyik legszebb a világon, hiszen a jövő szakembereit képezzük” – a Tanár Úr több, mint 60 éve hódol a repülésnek.
„ A cél, hogy minőséget tudjunk kibocsátani!” Képzés együttműködésben egyetemmel, légitársasággal.