Svédországban is tesztelik a DAC-rendszert
Az ország legnehezebb, nem vasércet szállító tehervonatain, valós körülmények között próbázzák az automata digitális kapcsolókészüléket (DAC).
Az ország legnehezebb, nem vasércet szállító tehervonatain, valós körülmények között próbázzák az automata digitális kapcsolókészüléket (DAC).
A száznyolc kocsiból álló, csaknem 1300 méteres próbaszerelvény Huanghua és Tungcsing városok között közlekedett le a napokban. A technológia által gyorsabbá és gazdaságosabbá válhat a szénszállítás Kínában.
Az észak-dán kikötővárossal való kapcsolattal a Norvégia és a kontinentális Európa közötti intermodális árufuvarozási útvonal megvalósíthatóságát hivatott bemutatni a DB Cargo-leány.
Szaúd-Arábia nemzeti vasúttársasága (SAR) az Alstommal közösen vizsgálja meg a hidrogén-üzemanyagcellás Coradia iLint motorvonatban rejlő lehetőségeket a főváros Rijád környékén.
Az október elején megkezdett tesztek a VTG Rail UK lízingcég és a Knorr-Bremse Rail Systems együttműködésében zajlanak.
A spanyol nemzeti vasúttársaság egyelőre csak Lyonig és Marseille-ig kapta meg a közlekedési engedélyt.
A prototípus szerelvény készíti elő az utat a Vittal One elnevezésű, villamos- és hidrogénhajtású hibrid motorvonathoz.
A nagysebességű vonal Nagaszaki és Takeó Onszen közötti, hatvanhat kilométeres része szeptember 23-án nyílik majd meg a menetrend szerinti utasforgalom előtt.
A megrendelő Coop Logistikkal és a svéd közlekedésiinfrastruktúra-hatóság Trafikverkettel együttműködésben elindított szerelvény Svédországban, Malmö és Frövi között kétszer is leközlekedett.
A próbavonat nemzetközi útra indul: hamarosan Ausztriába és Svájcba jut el.
A próbákat 2023 nyarán végzi majd az Oroszországi Vasutak (RZSD) egy speciálisan felszerelt Lasztocska motorvonattal. A cél a GoA4-es automatizálási szint engedélyeztetése.