Átütemezi termelését a Stadler az időjárási katasztrófákra reagálva
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
Az elmúlt hónapok szélsőséges időjárása a svájci gyártó számos európai üzemét is masszívan érintették, ezért komoly átszervezéseket hajtottak végre.
A dán szállítmányozó óriás, valamint az amerikai magántőkealap vezette konzorcium nyújtott be végső ajánlatot a német nemzeti vasút Deutsche Bahn (DB) logisztikai üzletágáért.
A debreceni társaság kissé csökkenő bevétel mellett mintegy 916 millió forint mínuszt könyvelhetett el.
A teherforgalom csökkenése miatt alacsonyabb lett a DB német államvasutak bevétele tavaly, magas beruházási költségei pedig mély veszteségbe vitték a mérlegét a cég honlapján csütörtökön publikált éves beszámoló alapján.
Habár a német vállalatcsoport tavalyi éves adatai újra pozitív üzemi eredményeket tükröznek, azonban a DB Cargo veszteséges, gyenge a pontosság és az adózás után is veszteséget könyvelhetnek el.
A német teherfuvarozó vasúttársaság a 2021-es költségvetési évet jelentős, 481 millió eurós (körülbelül 170 milliárd forintos) adózás előtti (EBIT) veszteséggel zárta.
A teherfuvarozó vasúttársaság veszteségei tavaly több mint megduplázódtak.
Az Európai Vasúti és Infrastruktúra Vállalkozás Közösségének (CER) adatai szerint összesen 26 milliárd euróval kevesebb bevétel folyt be a pandémia miatt.
A DB vasúti teherfuvarozó ágazatának pénzügyi helyzete jelenleg inkább romlik, mint javul.
Hatmilliárd forinttal kevesebb a mínusz, de még így is 9,3 milliárdos a veszteség.