Most akkor nem vezeti senki?
Most még megvan a vezetőfülke, és ülnek is benne, de ettől még az Alstom-szerelvények nem úgy járnak, ahogy eddig: az utasforgalomban is elkezdték tesztelni a 4-es metró automata vonatirányító rendszerét. A kéthetes teszt során a szakemberek azt vizsgálják, hogy fennakadások esetén járműkísérői beavatkozás nélkül a központi, illetve az állomási diszpécserek mennyi idő alatt tudják az adott hibát megtalálni és elhárítani. De attól még a két hét alatt ott ül a személyzet, ahol korábban. Csak nem ők a „főnökök.”
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Utazzon velünk!
Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!