Megújulhat a Debrecen–Mátészalka vasútvonal
A körülbelül hetven kilométer hosszú pálya villamosítása is cél. Első körben a munkák megtervezése indul meg, jövőre választhatják ki a tervezőt.
A körülbelül hetven kilométer hosszú pálya villamosítása is cél. Első körben a munkák megtervezése indul meg, jövőre választhatják ki a tervezőt.
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
Idén júliusban összesen 4529 percet késtek a vonatok a 110-es vonalon, kilenc járat maradt el teljesen.
Az uniós támogatás felét Budapest és agglomerációja használhatja fel, elsősorban a nagyvasút és a HÉV-ek korszerűsítésére.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A motorkocsi feltehetően műszaki hiba miatt okozott súlyos sérüléseket Hodásznál.
Az érdeklődők július 21-éig véleményezhetik a GYSEV és a MÁV-Start a december 10-étől érvényes vasúti menetrend tervezetet.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.
Elindult a KISS-flotta, sorra készülnek az IC+-kocsik, és csak kapkodtuk a fejünket, olyan hirtelen változtak a menetrendek.
A Debrecen–Mátészalka vonalon jövő héttől mintegy másfél hónapon keresztül, három fázisban, több szakaszon is felújítja a vasúti pályát a MÁV.
Tizenkét és fél év csend után különvonat keltette életre a nyírségi vicinálist.
Törökszentmiklóstól Záhonyig, Tiszafüredtől Rakamazig számos utasforgalmi terület újul meg esztétikailag.
A cél a vonatszemélyzet elleni inzultusok, támadások visszaszorítása.