Kibővül a Budai Fonódó villamoshálózat
A Budai Fonódó villamoshálózat II. szakasza a Szent Gellért teret köti össze a Budafoki út és a Dombóvári út kereszteződésével.
A Budai Fonódó villamoshálózat II. szakasza a Szent Gellért teret köti össze a Budafoki út és a Dombóvári út kereszteződésével.
Az első részben megismertük a BAVS-t nagy vonalakban, most nézzük konkrétan, hol milyen beavatkozásokkal számolnak a célok elérése érdekében!
Amíg valóban megvalósul ez a régi álom, az 5-ös metró megvalósítása, addig a majdan ott közlekedő szerelvényeket javában lehet már használni.
Kiválasztotta a győztes tervezőt a Budapest Fejlesztési Központ. Népliget a harmadik megálló, aminek indul a tervezése, a Sporaarchitects a győztes cég.
A Városligeten jelenleg keresztülhaladó forgalom elvezetéséhez szükséges közlekedésfejlesztések megtervezésére már ki is írta a közbeszerzést a BFK.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.
Vitézy Dávid szerint Budakeszi és a Zsámbéki-medence településeinek közlekedési problémáira jelenleg az autóbuszok jelentik az egyetlen, reális megoldást.
A magyar Főmterv Zrt. által vezetett nemzetközi együttműködésnek tizennyolc hónap alatt, 1,4 milliárd forintból kell kidolgozni a dokumentumokat. A műtárgy alapjaiban változtathatja majd meg a főváros vasúti közlekedését.
Az érintett újbudai zöldterületek is megújulnak, kerékpárral és gyalogosan is bejárható zöldfolyosó jön létre a Budaörsi úttól egészen a Dunáig.
Folytatódik a társadalmi párbeszéd az Új Duna-híd úthálózatáról, megismerhetők a második szakasz nyomvonaltervei.
A munkálatok leglátványosabb mozzanata, amikor az úszódaruk a hídszerkezetet a rögzítések után átemelik az emelőműre.
Szeptember 21-én 17 órától beruházás állásáról, a tervezett városfejlesztési elképzelések részleteiről, a közösségi tervezés menetrendjéről tájékoztat a BFK, a NIF és a kerületi önkormányzat.
A közbeszerzési hirdetmény megjelentetésével megindul az új Duna-híd villamosvonalának tervezése.
Vitézy Dávid posztolta a Facebook-oldalán a szerződés első oldalát.
A Budapest Fejlesztési Központ irányításával elkezdődhet a lajosmizsei, a veresegyházi elővárosi vasútvonal, valamint a Kőbánya felső–Rákosliget közötti vonalszakasz fejlesztésének előkészítése, és tervezése.