Új TransFer fuvarok az RCG kínálatában
A Tuzla–Rijeka az első boszniai szolgáltatás, Budapest és Kürtös között pedig kapacitást növel a logisztikai vállalat.
A Tuzla–Rijeka az első boszniai szolgáltatás, Budapest és Kürtös között pedig kapacitást növel a logisztikai vállalat.
Szükség volt rá a nyersanyag és a katonák szállítása miatt. Érdemben előtt nem nagyon volt vasút Bosznia-Hercegovinában. A vasútvonalakat Jugoszlávia a hetvenes évek közepéig használta. Írásunk a Nagy Háború blogon megjelent cikk szerkesztett változata.
A svájci gyártó két siedlcei összeszerelésű járművet: a szerbek új Flirtjét és a szarajevói Tango villamost hozta el az idén tizenötödik alkalommal megrendezett gdański nemzetközi vasúti szakkiállításra. A járművek jelentős mértékben javítják majd a balkáni régió tömegközlekedését.
A Banovićitől Varešig vezető, ötven kilométer hosszú pályával a banovići szénbányák és az adriai kikötők közötti szállítást rövidítenék le jelentősen.
Tizenöt Tango NF2 típusú villamost gyárt a bosnyák fővárosba.
A Boldogasszony zarándokvonattal a csíksomlyói búcsúra, a Fekete Madonnával Czestochowába lehet majd utazni, és a hercegovinai Medjugorjéba is indul szerelvény.