A Nyugati pályaudvaron is karbantartják a kitérőket a hétvégén
A november 15-e éjszakától 18-a hajnalig tartó, kilencvenmillió forintos beruházás célja a sebességkorlátozások megszüntetése. A munkálatok idején több vonat menetrendje is módosul.
A november 15-e éjszakától 18-a hajnalig tartó, kilencvenmillió forintos beruházás célja a sebességkorlátozások megszüntetése. A munkálatok idején több vonat menetrendje is módosul.
A MÁV-Start ősszel jó néhány elővárosi járatra kiterjeszti az esztergomi vonal S76-os viszonylatán áprilisban tesztjelleggel bevezetett, jegyvizsgáló nélküli szolgáltatást.
A Budapest–Esztergom–Almásfüzitő tengelyen lehet majd csörgőzni november 4-én és 5-én.
A 426-os sorozatú Siemens-ikermotorkocsik hosszú évekig az esztergomi vonal igáslovai voltak, majd a Dunántúlon találtak új feladatot nekik. A megfelelő karbantartás viszont jócskán hiányzik...
A tanévkezdéstől az utazók nemcsak a helyközi autóbuszjáratokon, de a helyi buszokon is igénybe vehetik a májustól bevezetett új bérleteket, azaz újabb településen valósul meg a teljes tarifaközösség.
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.
Megkezdődött a csaknem egymilliárd forint uniós és állami támogatásból épülő, Esztergom központját a Kertvárossal összekötő, hét kilométeres kerékpárút kialakítása.
Hétköznaponként már tizennyolc járatban, reggeli és délutáni csúcsidőben is egyre több emeletes motorvonat szállítja az utasokat.
Munkanapokon már napi négy vonatpárban utazhatunk a 2-es vonalon emeletes motorvonattal.
A 2-es vasútvonalon is forgalomba állt az első emeletes vonat.
Bevált, hatalmas siker, máshol is egyre több helyen fogják alkalmazni.
A Debrecenben és Zalaegerszegen már kipróbált, teljesen elektromos hajtású Mercedes-Benz eCitaro egy hónapig járja a város helyi buszvonalait.
Esztergom repülőterén felszállás közben történt a végülis szerencsés kimenetelű baleset.
Kísérleti jelleggel világító szemcséket kevertek a Duna-menti kerékpárút burkolatába, mintegy 230 méteren.
A kerékpárút egyes szakaszain világító útburkolatot hoznak létre, amely a sötétben is visszaveri a napfény által létrehozott fényenergiát. A technológiát először Esztergom közelében tesztelik.