Messer-roncsokat emeltek ki a földből Vámosszabadi közelében
A roncs legértékesebb része a Daimler-Benz 605-ös típusú motor, amelyet három és fél méter mélyről ástak ki.
A roncs legértékesebb része a Daimler-Benz 605-ös típusú motor, amelyet három és fél méter mélyről ástak ki.
A malajziai légitársaság Amszterdamból Kuala Lumpurba tartó MH17-es járata 2014. július 17-én zuhant le Kelet-Ukrajnában, többségében holland utasokkal.
A Messerschmitt Me–109 típusú vadászrepülőgép 1944. július 2-án zuhant a vízbe az amerikaiakkal vívott harcok során.
Lezuhant az egyik, bemutatót tartó repülőgép a börgöndi repülőnapon vasárnap – közölte a székesfehérvári önkormányzat kommunikációs központja az MTI-vel. Az Országos Mentőszolgálat tájékoztatása szerint a balesetben ketten a helyszínen életüket vesztették. A gépen az ismert szegedi pilóták, Rózsavölgyi Vilmos és fia, Árpád ültek.
Az eddigi információk szerint a fedélzeten tartózkodók közül senki nem élte túl a China Esatern Airlines Kuanghszi és Kanton között közlekedő MU5735-ös járatának lezuhanását.
A cseh multimilliárdos a PPF Group többségi tulajdonosa volt, melyhez számos világcég tartozik, többek között a Škoda Transportation járműgyártó és az O2 mobil- és internetszolgáltató is.
Második leszállási kísérlet, hátszélben, a küszöb után tízméteres zuhanás. A túlfutás természetrajza: a legjobb elkerülni a kockázatos landolást.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló július 20-ától július 26-áig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló január 6-ától 12-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 23-ától december 29-éig.
101-en voltak rajta, ködben akart fölszállni a Bek Air helyi járata a korábbi fővárosból a jelenlegibe. Tizenöten meghaltak, legalább hatvanan megsérültek.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló december 9-étől 15-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló szeptember 30-ától október 6-áig.
Az Airbus biztos benne: megvan az oka a 2016. április 29-i, tizenhárom halálos áldozatot követelő helikopter-katasztrófa oka. Nem volt könnyű feladat, de sikeresen rekonstruálták a főrotor meghibásodását laboratóriumi körülmények között.
Az égő géppel végrehajtott kényszerleszállást követően teljesen kiégett az Aeroflot orosz légitársaság egyik Szuhoj Superjet 100-as keskenytörzsű utasszállító repülőgépe a moszkvai Seremetyevó repülőterén. Negyvenegyen vesztették életüket a katasztrófában.