Kisebb büdzsét szán a kormány a HÉV-ek fejlesztésére
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
A kormánynak fontos a beruházás, és a jelek szerint ezzel kerülné el, hogy nem kapta meg a projekt a környezetvédelmi engedélyt.
A Magyar Közlönyben jelent meg erről a határozat. Vélhetően a V-Hidat kompenzálják a tavaly nyári előteljesítésért.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
A kormány visszalépett a nemzetközi szerelvényektől. Az ötven Vectron mozdonyt viszont megvásárolják.
A magyar kormány a Budapest Airport külföldi tulajdonosait arra kényszerítené, hogy értékesítsék érdekeltségüket a hatalomhoz közel álló cégeknek, illetve magánszemélyeknek, írja a Bloomberg.
Mi már októberben megmondtuk: erre kell a kormány cargo-gépe…
Az A330F a követő oldalakon Wizz Air (Hungarian Government) jelzéssel szerepel, de nem kapott lila-fehér festést.
Szűkszavú kiegészítés a külügyi közleményhez...
Tavasszal indul az M3-as metró középső szakaszának rekonstrukciója, azonban annak pótlásához egyelőre nincs elég busz a BKV flottájában.
De hogy azokon kívül más járművekre jut-e uniós pénz 2027-ig, még nem tudni. A piros Flirtök viszont bekékülhetnek.
A kormány erre vonatkozó határozata a hétfői Magyar Közlönyben jelent meg.