Kilencvenéves a moszkvai metró
Az első, 11,2 kilométer hosszú vonalat 1935. május 19-én nyitották meg tizenhárom állomással. Akkor naponta 177 ezer utas használta, a mára tizenhat vonalból álló hálózatot napjainkban már 8,2 millióan veszik igénybe.
Az első, 11,2 kilométer hosszú vonalat 1935. május 19-én nyitották meg tizenhárom állomással. Akkor naponta 177 ezer utas használta, a mára tizenhat vonalból álló hálózatot napjainkban már 8,2 millióan veszik igénybe.
A projekt megvalósulásával Kárpátalja székhelyén olyan vasúti, közlekedési csomópont jön létre, ahol kényelmesen és gyorsan át lehet szállni a birodalmi nyomtávúakról az uniós országokba induló, normálnyomtávú vonatokra.
A történelem során először lehet egyetlen napon belül vonattal megtenni az utat Vilnius, Riga és Tallinn viszonylatában. Az új szolgáltatás a Rail Baltica fontos előhírnöke.
A jakutföldi Elga szénbányától az Ohotszki-tenger partján épülő Manorszkij-kikötőig (Misz Manorszkij) vezető, 531 kilométeres távot egy bő nap alatt tette meg a szerelvény.
A Giurgiuleștiben lévő létesítmény megvételéről szóló memorandumot már elfogadta a bukaresti kormány.
Az Indian Railways mérnöki tanácsadó leányvállalata, a RITES kétszáz személykocsit szállíthat a dél-ázsiai országba.
A cél, hogy megelőzzék a vonatok ütközését a hatalmas állatokkal, mely nagyon súlyos balesetet is eredményezhet.
Az azeri nemzeti vasút ADY négy szerelvényt állít csatasorba a Baku–Ağstafa viszonylaton.
Az ukrán nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) háromszázmillió eurós kölcsönhöz jutott az Európai Újjáépítési és Beruházási Banktól (EBRD).
Az új diszkont távolsági expresszekkel magasabb szintű utazási élményt igyekszik kínálni az alacsony kocsiosztályon utazóknak az Indian Railways.
A román határ közelében, Hlibokánál megvalósuló létesítmény célja, hogy javítsa a vasúti és közúti szállítás logisztikai összeköttetéseit Ukrajna és az EU viszonylatában.
A portugál nemzeti vasút száztizenhét villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól.
Az Uralszkije Lokomotyivi (UL) huszonkét villamos szerelvényt gyárt az Oroszországi Vasutaknak.
A litván nemzeti vasúttársaság árufuvarozási üzletága hamarosan ötszáz új gabonaszállító kocsival bővíti kapacitásait.
A litván LTG Link új szolgáltatása piaci rést tölt be az európai vasúti személyszállításban.