Új hálókocsik: akár itthon is

Molnár András   ·   2012.05.02. 09:30
120430_rzsd_halokocsi_lil

A kocsik normál nyomtávú forgóvázzal készülnek, a forgóvázcserét a nyomtávhatáron végzik majd. Ehhez az 1520 milliméteres nyomtávú forgóvázakat, illetve a nyers kocsiszekrényeket a Transmashholding tveri üzeme készíti.

Az új hálókocsik ehhez a 61-4440 típusú hálókocsihoz hasonló matricázással készülnek</br>(fotó: Transmashholding)

A Bécsben gyártott járművek kétszáz kilométer per órás sebességgel is vontathatók, és megfelelnek az UIC-tagországok által alkalmazott RIC-szabványoknak, minden valószínűséggel hazánkban is megfordulnak majd.

A szerződést még 2009. július 30-án írták alá, a német óriás részesedése az üzletből 320 millió euró.

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.