Teljes a Rajna–Neckar városi térség óriásvillamos-flottája
Mind a tizenkét ForCity Smart 38T típusú szerelvényt legyártotta a Škoda Transportation.
Mind a tizenkét ForCity Smart 38T típusú szerelvényt legyártotta a Škoda Transportation.
A cél az ország északi részén, a northumberlandi Blyth kikötője és az Alvance British Aluminium Fort William-i kohója közötti fuvarok optimalizálása.
A hibrid Regiolis H2 már a harmadik hidrogénes motorvonat-változat, amit kipróbálnak a franciák a népszerű cseh próbapályán. A cél a típusengedély megszerzése.
A Talgo által megépített nagysebességű ingaszerelvények első stokkjai várhatóan a decemberi menetrendváltással állhatnak forgalomba.
A mexikóvárosi Felipe Ángeles nemzetközi repülőtértől Pachucáig vezető, huszonhárom kilométeres elővárosi szakasz építése márciusban kezdődött meg, most a motorvonatokra írtak ki tendert. Távolsági vonalak is épülnek.
A Cseh Vasutak prágai bázisára megérkezett az első három, 230 km/óra sebességre engedélyezett Vectron. Ezt a tempóképességüket a mozdonyok azonban csak külföldön tudják kihasználni.
A nyerőszámok: 1513, 1518 és 1523. Ezzel már tizenegy Henschel-dízelgép lesz a MÁV-Csoport állományában.
A lengyel vasúttársaság távolsági üzletága eddig 96 százhatvanas és tizenöt kétszázas tempójú villanygépet vásárolt a hazai Newag univerzális mozdonycsaládjából.
A Cseh Vasutak az új járművek beszerzésével párhuzamosan kukázza a régebbi járműveit.
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
Az RS Lease Slovakia lízingcég két villamos mozdonyt rendelt meg a Softronictól. A Craiovában megépítendő gépeket a tervek szerint 2026 első felében vehetik át.
Az Európai Bizottság a napokban bólintott rá a támogatásra, mellyel a modális váltást segítenék elő.
A belga nemzeti vasúttársaság akár hatszáz AM30-as villamos motorvonatot vásárolhat a baszk gyártótól, 3 milliárd 400 millió euró összértékben.
A Siemens Mobility már tizennégy mozdonynál tart a végső tesztelésnél. A cél egy kétezer kilométeres nagysebességű hálózat létrehozása.
A százhuszonhárom motorvonattal 2007 óta 250 millió euró energiamegtakarítást értek el, ez a teljes flotta beszerzési értékének mintegy harmadát teszi ki.