Négy kétszintes villamos motorvonatot vásárolna a ZSSK
A feltételek alapján minden bizonnyal Stadler KISS szerelvények lesznek a befutók.
A feltételek alapján minden bizonnyal Stadler KISS szerelvények lesznek a befutók.
A hazai Belkommunmas (BKM) húsz T811 sorozatú, alacsonypadlós járművet szállított le a fehérorosz fővárosba.
Többek között erről is beszélt Lázár János az ÉKM szerdai Közlekedésinfóján. Új, bérelt mozdonyok – az Astride-okon kívül újabban Vectronokról is hallani –, új IC-minőségű kocsik érkezhetnek, jön a „közlekedési Kánaán”.
Az erdélyi város tizenhárom kétrészes, alacsonypadlós szerelvényt vásárolt a Durmazlartól.
Az SNCF Voyageurs újabb huszonkettőt rendelt a CAF tízkocsis intercity-motorvonataiból, most a Bordeaux–Marseille vonalra.
Az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió dollárt nyújt a nemzeti vasút Ukrzaliznyicjának.
A litván nemzeti tehervasút tizenhét hattengelyes EuroDual vontatóra adott le rendelést.
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Az év végéig öt korszerű Siemens gyártmányú mozdony érkezik a ZSSK flottájába.
A norvég nemzeti vasúttársaság eddig ötvenötöt rendelt az Alstom korszerű villamos szerelvényeiből.
Az amerikai vasúttársaság nyolc Stadler-szerelvényt üzemeltet Fort Worth környékén 2019 óta, az újakkal kapacitást növelhetnek.
A CFR Călători harminchét korszerű villamos szerelvényt szerez be az Alstomtól interregionális vonatokra.
Az Alstom Coradia Stream szerelvények 2026-tól pendliznek majd a városközpont és az El Prat nemzetközi repülőtér között.
Az osztrákok eddig százkilenc kétszintes villamos szerelvényt vásároltak a Stadlertől.