Tizenkilenc óra, ötven megálló – mutatjuk a Pozsony–Oostende vasúti járatot számokban
A Leo Express megerősítette szándékát a Belgium és Pozsony közötti közvetlen vasúti kapcsolat elindítására.
A Leo Express megerősítette szándékát a Belgium és Pozsony közötti közvetlen vasúti kapcsolat elindítására.
A lépéssel a német gyártó már teljes vonatbefolyásolási portfóliót nyújthat a kelet-európai vasúti folyosókhoz.
A ŽSR a rossz pályaállapotok miatt volt kénytelen bevezetni a sebességkorlátozást.
Ficóék is a maguk kádereit helyezik a bizalmi tisztségekbe.
A cseh Leo Express a ZSSK-tól veszi át a vonatok közlekedtetését december 10-től.
A szövetségi kormány 21,1 milliárd eurós infrastruktúra-fejlesztési tervet jelentett be a 2024–2029-es időszakra. Néhány projektet viszont átütemeztek.
Ingyen különvonatot rendeltek a Csehországban tanuló szlovák állampolgároknak, hogy szavazhassanak.
A Pozsony és Rajka közötti személyvonatok közlekedtetését a ZSSK átveszi a GYSEV-től.
A jármű hossza 24,7 méter, száznyolcvan utas befogadására alkalmas. Sem Szlovákiában, sem Csehországban nem járt még ilyen trolibusz idáig.
Nagyszombaton érte a vég az egyik legismertebb Gorillát, a 350.001-est, már nem javítják meg.
A bérlettel vonaton, buszon, és a tömegközlekedési járatokon is utazhatunk. A terméket legkorábban a jövő év folyamán vezetik be.
A Yosaria Trains magántársaság az idei decemberi menetrendváltással állít forgalomba éjszakai vonatokat a Pozsony–Zsolna–Kassa–Homonna útvonalon.
A legnagyobb érdeklődés az autószállítás iránt van, családok, baráti társaságok utaznak leginkább.
Nem csökken a vasúti balesetek száma Szlovákiában sem.