Csaknem 80 millió eurós árbevétele volt a ZSSK-nak 2022-ben
Lassan, de biztosan a koronavírus-járvány előtti számok felé halad a szlovák személyszállító vasúttársaság.
Lassan, de biztosan a koronavírus-járvány előtti számok felé halad a szlovák személyszállító vasúttársaság.
Még az idén forgalomba állnak a Stadler kétszintes szerelvényei a nyugat-szlovákiai vonalakon.
Úgy tűnik, a GSM-R technológia már nem jelenti a csúcstechnológiát.
A ZSSK autó- és motorkerékpár szállítást is kínál, a menetidő rövidül a horvát határon megszűnt ellenőrzéseknek hála.
Tárgyalnak az érintett felek, eredmény már csak jövő év decemberében lehet.
Ennyi idő lesz négyszáznegyvenhárom kilométert megtenni vonattal december 11-étől.
A szolgáltatások minőségének javulását várja a közlekedési minisztérium a vasút részleges liberalizálásától.
Megjelent a végleges 2023-as vasúti menetrendtervezet – mutatjuk a lényeges változtatásokat.
Németországból, Szlovákiából és Romániából is új TransFER-vonatokat indít Törökországba a logisztikai vállalat.
Az érdeklődők még a felvételi előtt ki is próbálhatták, hogy milyen buszt vagy trolit vezetni.
A Břeclav és Jókút (Kúty) közötti vasútvonal csehországi szakaszát a Skanska és az EŽ cégek modernizálják, két éven át egy vágányon lehet majd közlekedni.
A ZSSK személyszállító vasúttársaság alkalmazottjai átlagosan 5,53 százalékos emelést kapnak, a bérrendezés nyertesei a mozdonyvezetők, az ő havi átlagfizetésük 1750 euró, azaz 647 ezer forint lesz.
Négy Stadler Kiss szerelvényt rendel a ZSSK a Pozsony környéki vasútvonalak kiszolgálására.
A jövő évi menetrend Szlovákiában több vonatot tartogat az utasok számára, de lesz, ahol megnehezítik az utasok életét.
Már forgalomban van mind az ötvenegy felújított szlovák kocsi, amelyekben az üléseket csicsmányi hímzésű motívumok díszítik. Nálunk főleg a váci oldalban találkozhatunk velük.