Tizenkét mozdonyba telepít ETCS fedélzeti egységet a ZSSK
A 2011 és 2017 között modernizált 361-es sorozatú mozdonyok Pozsony és Zsolna között pendliznek gyorsvonatokon.
A 2011 és 2017 között modernizált 361-es sorozatú mozdonyok Pozsony és Zsolna között pendliznek gyorsvonatokon.
A Kralován (Kraľovany)–Árvanádasd (Trstená) vonal egyes vonatain több kétkerekűt lehet szállítani, a távolsági expresszek egy részén pedig speciális fülkéket alakítottak ki.
A Nemzetközi Vasúti Kulturális és Szabadidős Szövetség (FISAIC) Muzeális és Modellvasutak Műszaki Bizottságának éves gyűlését követően vasútmodell-kiállítást szemlélhettek meg az érdeklődők.
A kétirányú kötöttpályás járműveket a cseh Škoda Group gyártotta, egy villamos ára 2,65 millió euró.
Október 5-éig heti három alkalommal lesz közvetlen vonat Pozsonyból Splitbe.
Háromszáz nap alatt, tizenegy millió euróért újítják fel a Dévényújfalu és az osztrák államhatár közötti 2,3 kilométeres vasútvonalat.
Már pendliznek a pozsony környéki vonalakon az új emeletes szerelvények.
Vágányzár miatt azonban az autószállítás csak Bécsből lehetséges.
Szenc és Cseklész állomások között a rossz pályaállapotok miatt rendelték el a lassújelet.
A Leo Express megerősítette szándékát a Belgium és Pozsony közötti közvetlen vasúti kapcsolat elindítására.
A lépéssel a német gyártó már teljes vonatbefolyásolási portfóliót nyújthat a kelet-európai vasúti folyosókhoz.
A ŽSR a rossz pályaállapotok miatt volt kénytelen bevezetni a sebességkorlátozást.
Ficóék is a maguk kádereit helyezik a bizalmi tisztségekbe.
A cseh Leo Express a ZSSK-tól veszi át a vonatok közlekedtetését december 10-től.