Már az utolsó simításokat végzik a horgosi oldalban
Hamarosan készre jelenthetik a Szeged–Szabadka vasútvonal szerbiai részének teljes felújítását.
Hamarosan készre jelenthetik a Szeged–Szabadka vasútvonal szerbiai részének teljes felújítását.
Kétszáztíz tonnás, SMD-80-as típusú vágányépítő és átépítő géplánc állt munkába május első felében a Szeged–Röszke vonalon.
A szerb oldal lesz nagyobb, 2023 végére fejeződhet be. Értő gonoszok szerint, mert azzal is bővülne az átkelő, ha érdemben dolgoznának Horgosnál...
Rohamtempóban zajlik a (Szeged–)Röszke–Szabadka vasútvonal szerbiai szakaszának átépítése.
A Magyar Közlönyben jelent meg a határozat, miszerint a kormány egyetért a Szeged–Röszke országhatár közti (136-os) vasútvonal felújításával. Csaknem 41 milliárd forintot szánnak a projektre.
A Szabadka–Belgrád vasútvonal rekonstrukciója alatt a röszkei határátmenetet is kerülő útvonalnak használnák a tehervonatok.
Megjelentek a MÁV-Start mozdony- és hibridmotorvonat-tenderei, tavasszal pedig szinte leállt az élet a koronavírus miatt.
Már jövőre hozzá akarnak látni a pályaépítéshez, sőt, 2022-re el akarnak készülni.
A társaság közel 45 milliárd forintért újíthatja fel és villamosíthatja a Szeged-Rendező és Röszke országhatár közötti vasúti pályát.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló január 6-ától 12-éig.
Feltételes közbeszerzési eljárást írt ki a MÁV a Szeged és Röszke közötti vasútvonal felújításának tervezési és kivitelezési munkáira. 2022 nyarára villamosított, modern pálya kötheti össze Szegedet és Szabadkát.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 19-étől augusztus 25-éig.
Még augusztusban dönthet a magyar kormány a közbeszerzés kiírásáról. A munkálatok várhatóan 2020-ban vagy 2021-ben kezdődhetnek meg.