Továbbra is a dízelüzemű buszok a legkelendőbbek Európában
Bár részarányuk 2021-ben is tovább csökkent, főként az elektromos járművek javára.
Bár részarányuk 2021-ben is tovább csökkent, főként az elektromos járművek javára.
Az elmúlt évben azonban negyedével kevesebb új járművet regisztráltak, mint 2020-ban.
Történelmi mértékben csökkent 2020-ban a közlekedési balesetben elhunytak száma, legutóbb 1956-ban volt alacsonyabb ez a szám – akkor egy kicsit kevesebben autóztak.
Tizenkét százalékkal dőlt meg a 2015-ös rekord, 2020-ban összesen 1367 autóbuszt adtak el.
Az áruszállítás teljesítménye tizenhárom százalékkal csökkent 2020 harmadik negyedévében az egy évvel korábbihoz képest.
A koronavírus-járvány hatására a hazai vállalkozók érezhetően az online jelenlét irányába kezdték mozdítani a cégüket. Érdemes tehát megvizsgálni, hogy ez a folyamat miként hatott a domainregisztrációk számának alakulására.
Január és november között húsz százalékkal, 1 127-re nőtt az újonnan regisztrált autóbuszok száma az országban. Minden bizonnyal megdől az eddigi éves eladási rekord.
A legfrissebb közlekedési statisztikák szerint az idei év első negyedévében 90,3 millió tonna árut szállítottak Csehországban közúton.
Az idei év első négy hónapjában 82 ezer 537 gépkocsit adtak el, 10,4 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban.
A statisztikák szerint márciusban 4,9 százalékos éves növekedés tapasztalható hazánkban az új autók eladását illetően.
A szlovák személyszállító vasúttársaság (ZSSK) az elmúlt évben csaknem 74 millió utast szállított, ezek egy harmada ingyen utazott.
Statisztikailag ez nem olyan sok, annál több a probléma, ami mögötte van.
Tovább javulnak az adatok: a kerékpárosklub fölmérése szerint egyre több biciklisnek van lámpája.
Ötven százalékkal több új autóbuszt regisztráltak 2018-ban Csehországban, mint egy évvel korábban – a győztes meglepően a SOR.