Ausztria–Magyarország: a GYSEV miatt perben, haragban
Az osztrák fél szerint a magyar fél jogsértő módon járt el, amikor kizárta az Osztrák Köztársaságot a tőkeemelésből. A törvényszéken azonban nem áll nyerésre.
Az osztrák fél szerint a magyar fél jogsértő módon járt el, amikor kizárta az Osztrák Köztársaságot a tőkeemelésből. A törvényszéken azonban nem áll nyerésre.
Komoly a gond, a kivitelező jótállás keretében javítja a hibákat, de a helyreállítás utáni, tartósan megfelelő műszaki megoldás kialakítása további 10–11 hónapot is igénybe vehet.
A cég továbbra is közös marad: ahogy eddig, a jövőben is kisebbségi tulajdonosként lesz jelen az osztrák állam.
A peronokat átívelő zöld liget lesz a leglátványosabb építészeti eleme a pályaudvarnak.
A műtárgy a Székelyudvarhely felé vezető DN13A jelzésű országutat köti össze a városközponttal.
Az osztrák klímavédelmi minisztérium kizártnak tartja, hogy az állam eladja a részvényeit.
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
Két osztrák vállalat, a Strabag és az ÖBB Rail Cargo Group egyesíti erőit és vasúton viszi a segítséget Törökország katasztrófa sújtotta térségébe.
Az osztrák Strabag és a német Geiger romániai leányvállalatainak a konzorciumát hirdette ki győztesnek a romániai közúti infrastruktúrát kezelő országos társaság az észak-erdélyi A3-as autópálya Kolozsvár és Marosvásárhely közötti hiányzó szakaszának a megépítésére kiírt pályázaton.
Befejezték a szakasz építési munkálatainak utolsó fázisát is.
A nemzetközi vasúti áruszállítás főütőere novemberig lesz zárva, mindenkinek kerülnie kell.
Eredményes a tender, indulhat a munka – harminc kilométeren közel 130 milliárdért.
A Strabag kivitelezésében építik, negyven kilométeres útvonal takarítható meg Szlovákia felé.
Az M6 autópálya horvát határig vezető, mintegy húsz kilométer hiányzó szakaszának megépítésével megvalósul az Adriai- és Balti-tenger térsége közötti gyorsforgalmi közúti kapcsolat magyarországi szakasza. A munkálatok elkezdődtek.